Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@06:11:11 GMT

تیم پنجاهم فوتبال ایران بین 16 تیم برتر جام حذفی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۴۷۷۹

تنها شگفتی جام حذفی امسال مربوط به حذف هوادار می شود

با پایان مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشور 16 تیم برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش طرفداری، بین تیم های صعود کننده به این مرحله 13 تیم لیگ برتری، 2 تیم لیگ دسته اولی و یک تیم دسته دومی حضور دارند.

تراکتور و تیم فوتبال فجر برابر لیگ برتری ها حذف شدند و تیم های خیبر خرم آباد و مس کرمان برابر تیم های فوتبال دسته اولی موفق به صعود شده و تنها یک تیم از دسته های پایین تر برابر تیم های دسته بالاتر برنده شد که تیم خلیج فارس ماهشهر بود، تیمی که در رده نهم گروه اول لیگ 2 قرار داشته و در مجموع تیم های 2 گروه و با احتساب تعداد بازیها در رده شانزدهم این رقابت ها قرار دارد، این عملکرد نشان می دهد تیم فوتبال خلیج فارس مشهد بعد از 16 تیم لیگ برتری و 18 تیم دسته اولی، در مجموع  تیم پنجاهم ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز 13 تیم لیگ برتری، تیم های خیبر خرم آباد در رده هفتم و مس کرمان در رده نهم لیگ دسته اول حضور دارند و تیم خلیج فارس ماهشهر هم در رده نهم گروه اول لیگ 2 قرار دارد.

در مجموع باید گفت عملکرد تیم های لیگ برتری در مسابقات فوتبال جام حذفی کاملا قابل دفاع بوده است و تنها یک شگفتی در مسابقات با برد تیم ماهشهری برابر تیم لیگ برتری هوادار تهران ثبت شده است.

 

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! داور بازی حذفی استقلال غیر قانونی قضاوت کرد + سند پرسپولیس و دو بدهی خارجی دیگر افنبرگ: اگر بایرن از لیگ قهرمانان حذف شود، دیگر فصلی موفق نداشته است تنبیه گریلیش و فودن به دلیل بی انضباطی توسط گواردیولا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم لیگ برتری جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان