Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکتها ؛ ایکوپرس- این خدمت جدید توسط شرکت آپکو از شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو، انجام خواهد گرفت و متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت‌نام یا واریز وجه دعوتنامه، با پرداخت مبلغی مازاد بر قیمت خودرو، از میان رنگ‌های سفارشی اعلام شده، رنگ دلخواه خودروی خود را به همراه پوشش نانو سرامیک مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، خاص بودن رنگ خودرو به همراه پوشش نانو سرامیک آن در فاکتور ارایه شده به مشتریان ثبت و توسط آپکو ضمانت می‌شود.

نانو سرامیک خودرو، پوششی از پلیمر است که از میزان مقاومت شیشه برخوردار بوده و در عین حال با انعطاف‌پذیری بالا و ماندگاری طولانی مدت، مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر نور فرابنفش (UV)، خط و خش، مواد شیمیایی و نیز عوامل مخرب دیگر مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده، ایجاد می‌کند.

هم چنین سطح بدنه خودرو را آب‌گریز کرده و موجب شست‌و‌شوی راحت و سریع بدنه خودرو می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو بازار تولید مشتریان خودرو تارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.    اکرم فداکار مدیرکل ICT استان یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل به نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.    فداکار افزود: از همراهی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی