Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:49:19 GMT

زنگ خطر برای ابراهیمی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۵۳۰۳

بازی در جام حذفی فرصت مناسبی بود تا علیرضا ابراهیمی جایگاه خود را در پرسپولیس به دست بیاورد اما به نظر شرایط بر وفق مراد او پیش نرفته باشد. 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در جدال با ویستاتوربین ترجیح داد بیشتر از نفراتی سود ببرد که فرصت چندانی در دیدارهای اخیر این تیم به دست نیاورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراحت دادن به مهدی ترابی، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری و سعید آقایی از جمله تفکراتی بود که سرمربی پرسپولیس برابر حریف دسته اولی خود دنبال می کرد اما در ادامه شرایط به شکلی پیش رفت که تصمیم خود را تغییر داد. 

 

ویستاتوربین که در این بازی نمایش غیرمحتاطانه‌ای در نیمه اول از خود به جا گذاشته بود، در چند صحنه برای مدافعان این تیم که در این بازی با حضور علیرضا ابراهیمی و فرشاد فرجی در قلب دفاعی شکل گرفته بود، خطرساز ظاهر شد.

 

 

 

 

 

در یکی از این موقعیت‌ها مرتضی حسینی مهاجم هدف ویستاتوربین با عبور از علیرضا ابراهیمی در میانه میدان در موقعیت مناسبی قرار گرفت که اگر تجربه این مدافع میانی و خطای او نبود، شاید کار برای سرخپوشان در آزادی سخت‌ می‌شد. ابراهیمی اما با خطای خود ضمن متوقف کردن مهاجم حریف، یک کارت زرد نیز دریافت کرد. 

 

اتفاقی که در ادامه باعث شد تا سرمربی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم تصمیم به تعویض این مدافع میانی گرفته و علی نعمتی را بار دیگر به قلب دفاعی تیمش اضافه کند. 

 

ابراهیمی که در این فصل با ادعای حضوری ثابت در ترکیب پرسپولیس از بازوبند کاپیتانی گل گهر سیرجان دل کنده بود، هنوز نتوانسته فرصت مناسبی به دست بیاورد و در یک مقطع نیز اعتراض او نسبت به نیمکت نشینی باعث برخورد انضباطی کادرفنی و خروجش از تمرینات شده بود. 

 

با این حال حضور یک نیمه‌ای ابراهیمی برابر ویستاتوربین و تعویض زودهنگام این مدافع نشان می‌دهد او در ادامه نیز کار سختی برای رقابت با دیگر نفرات در جمع سرخپوشان خواهد داشت و باید دید به چه شکل از این چالش عبور خواهد کرد.

پرسپولیس تهران علیرضا ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علیرضا ابراهیمی علیرضا ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش فوتبال ایران به جمع ۱۰۰ تایی‌های باشگاه فاینورد پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های فاینورد و زووله از هفته سی‌ودوم رقابت‌های فوتبال اردیویسه هلند از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه یکشنبه شب برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۵ بر صفر فاینورد به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ملی‌پوش فاینورد همچون دیدارهای اخیر در ترکیب اصلی حضور نداشت اما از دقیقه ۵۷ به زمین آمد.

پس از پیروزی فاینورد، باشگاه هلندی از علیرضا جهانبخش به علت انجام ۱۰۰ بازی با پیراهن این تیم تقدیر کرد. جهانبخش سابقه بازی در تیم‌های برایتون، آ.زد آلکمار و ان‌ئی‌سی را در کارنامه خود دارد.

این مهاجم ایرانی در سال ۲۰۲۱ از برایتون به هلند آمد و از آن زمان تاکنون ۱۰۴ بازی با پیراهن فاینورد انجام داده است. جهانبخش احتمالا در پایان فصل از فاینورد جدا خواهد شد و پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران و چند کشور عربی دارد.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس