Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم استقلال در این هفته در مشهد باید به مصاف شهر خودرو برود تیمی که با ۲ امتیاز در قعر جدول قرار دارد. اما فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان با انجام بازی جام حذفی و استراحت به چند ستاره تیمش ، می‌خواهد ترکیب ۱۱ نفره تیمش را بر اساس بازی‌های لیگ برتر انتخاب کند.

مجیدی بعد از بازی بزرگ و کسب هر ۳ امتیازمقابل سپاهان، قصد دارد از همان ترکیب استفاده کند ، چراکه در آن دیدار که به برتری یک بر صفر آبی پوشان انجامید، شاگردان مجیدی در خط دفاع نیز عملکرد درخشانی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین سر مربی جوان استقلال نگاه ویژه ای به این ۱۱ نفر اصلی یعنی سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، محمدحسین ،مرادمند زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی ،سبحان خاقانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد دارد. گرچه احتمال جایگزینی وریا غفوری در صورت رهایی از بند مصدومیت زیاد است، ولی اگر غفوری برای این دیدار هم آماده نباشد احتمال بازی کردن ارسلان مطهری و یا آرمان رمضانی به جای خاقانی هم وجود دارد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان