Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید وحید حسینی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست توزیع تقسیم متخصصان متعهد خدمت دانشگاه در سال ۱۴۰۰، بر به کارگیری تمامی تلاش آنان در تامین سلامت مردم تاکید کرد و گفت: خدمات متخصصان و کادر بهداشت و درمان به دلیل پیوند عمیق آن با سلامت و جان مردم، اهمیت بالایی دارد و موجب دسترسی عادلانه به خدمات سلامت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تمام آسیب‌هایی که کرونا به سلامت و سیستم آموزشی وارد کرده است، افزود: متخصصان جدید در این بحران به خوبی عمل کردند و هم اکنون نیز با اعزام به مراکز درمانی و بیمارستان ها، در عرصه ارائه خدمات تخصصی به مردم حضور می‌یابند.

حسینی با بیان اهمیت روزآمدسازی دانش پزشکان برای خدمت اثربخش به جامعه، اظهار کرد: متخصصان جدید با تمام سختی‌های کووید۱۹، جنگیده و فارغ التحصیل شده اند، اما لازم است همچنان روند آموزش ادامه یابد.

او ادامه داد: تلاش همه کادر درمان به ویژه در بحران کرونا بر این است که سلامت مردم تأمین و خدمت رسانی درمانی به بهترین شکل ممکن انجام شود، مسوولان مجموعه سلامت نیز تلاش دارند تا زمینه رفاه و معیشت متخصصان در مناطق مختلف استان به خوبی مدیریت شود.

حسینی خدمت رسانی متخصصان به مردم و بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را یکی از بزرگترین نعمت‌ها و فرصت‌هایی دانست که خداوند به آنان عطا کرده است.

این مقام مسئول در حوزه سلامت فارس با تاکید بر حمایت مسوولان از متخصصان جدید و به ویژه در بحران کرونا، یادآور شد: با وجود کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان در مقطع تخصص، اما خدمت رسانی به مردم استان از آغاز شیوع کرونا تا کنون به خوبی انجام شده و همچنان در حال انجام است.

متخصصان، جزو سرمایه‌های معاونت درمان دانشگاه هستند!

سرپرست معاونت درمان دانشگاه نیز در این نشست ضمن خوشامدگویی به متخصصان جدید برای آغاز به کار در استان فارس، گفت: متخصصان جدید جزو سرمایه‌های معاونت درمان دانشگاه در شهرستان‌ها و مراکز درمانی بیمارستان‌ها هستند و رضایتمندی متخصصان و خانواده آنان، اولویت برنامه‌های معاونت درمان دانشگاه است.

مهرداد شریفی با بیان اینکه توزیع متخصصان در استان با هدف افزایش دسترسی به خدمات تخصصی و رضایتمندی مردم از سطح خدمات انجام می‌شود، عنوان کرد: باید متخصصان در راستای رضایتمندی بیماران و مراجعان گام برداشته و خدمات درمانی به بهترین نحو به مردم ارائه دهند.

شریفی با تاکید بر تلاش مسوولان برای همکاری با متخصصان و تلاش‌های آنان در عرصه خدمت افزود: فارس یکی از بزرگترین استان‌های کشور و دارای مراکز درمانی تخصصی گسترده است و به عنوان مجموعه‌ای یکپارچه در سرتاسر استان، پذیرای مراجعان است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعزام پزشک متخصص علوم پزشکی شیراز معاونت درمان دانشگاه متخصصان جدید مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد

مدیر امور گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال جدید به منظور گسترش دامنه خدمت رسانی به بیماران بین‌الملل، ۱۰ مجوز جدید برای مراکز درمانی صادر شده تا بتوانند خدمات رسانی به گردشگران سلامت را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، داوود خوش شکن، با اشاره به اینکه 4 بیمارستان و 6 درمانگاه تخصصی در ابتدای سال مجوز فعالیت در حوزه IPD را دریافت کردند، اظهار داشت: از 4 بیمارستان ، یک بیمارستان خصوصی و سه بیمارستان دولتی به تازگی  دارای مجوز جذب گردشگران سلامت را دریافت کردند. 

وی با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال جدید 2 هزار و 587 گردشگر سلامت از خدمات مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره بردند، تصریح کرد: در مجموع 46 مرکز درمانی تاکنون مجوز جذب گردشگران خارجی را دریافت کرده اند که از این تعداد 19 بیمارستان خصوصی و 3 مرکز جراحی محدود و مابقی درمانگاه های تخصصی هستند. 

خوش شکن با بیان اینکه تعیین تکلیف بیماران خارجی در زمینه تهیه ارز در مراکز دولتی و خصوصی یکی از مهمترین اقدامات در سال جاری است، بیان کرد: هر بیمارستان یک شرکت رسمی گردشگری می تواند داشته باشد تا گردشگران خارجی با پول معتبر و در دسترس خود بتوانند هزینه های درمانی را بپردازند. 

وی با اشاره به اینکه ساماندهی ارز برای گردشگران خارجی را می توان یکی از مهمترین اقدامات در سال جاری دانست و افزود: افرادی که واسطه معرفی بیماران خارجی به مراکز درمانی می شوند باید کارت شناسایی معتبر را به امضای دانشگاه علوم پزشکی مشهد و میراث فرهنگی داشته باشند و در دوره آموزشی 20 ساعته شرکت کنند در غیر این صورت امکان معرفی بیماران خارجی را به مراکز درمانی ندارند. 

مدیر امور گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه سامانه جامع گردشگری سلامت به منظور دسترسی آسان گردشگران سلامت در حوزه ارتباط گیری با مراکز درمانی برای اولین بار به صورت پایلوت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بخش خصوصی در مشهد راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: این سامانه ابتدا در یک شیفت و بعد به صورت شبانه روزی پاسخگوی گردشگران خارجی است و آنها می‌توانند به راحتی پاسخ سئوالات خود را دریافت کنند. 

وی گفت: سال گذشته بیش از  80 هزار بیمارخارجی از خدمات مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره بردند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان