Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان جلسه بررسی مسائل عمرانی و زیرساختی شهرستان های ایذه، باغملک و دزپارت در استانداری خوزستان برگزار شد.

محمد خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان در این جلسه که امروز ۳۰ آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: امروز به همراه نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک و استاندار خوزستان، جلسه پیگیری پروژه ها و طرح های عمرانی شهرستان های ایذه، دزپارت و دهدز به همراه دستگاه های اجرایی برگزار شد و کلیه پروژه هایی که با نگاه محرومیت زدایی و شتاب دهی به وضعیت عمرانی و طرح های عمرانی شهرستان ها بود مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با همت همه دستگاه ها و پیگیری هایی که نماینده مجلس دارد و با پشتکار خوب فرمانداران مناطق، شتاب خوبی در اجرای پروژه های عمرانی به زودی حادث شود.

خانچی عنوان کرد: نکته قابل توجه این است که ما بنا داریم در حوزه عمرانی برای هر شهرستان ، شناسنامه پروژه های عمرانی تدوین کنیم تا معیار و محور پیگیری های ما بر اساس این شناسنامه ها باشد.

وی  گفت: ان شالله شاهد رشد و شکوفایی پروژه ها و در نهایت رضایت مندی مردم استان باشیم.

عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز در پایان جلسه اظهار کرد: برخی از پروژه های ما  تا حدود ۹۰ درصد اجرا شده اند و با یک حرکت جهادی، می توان لذت به سرانجام رسیدن این پروژه ها را نصیب مردمی که مشکل آب، گاز و راه های دسترسی دارند را شاهد باشیم.

وی افزود: هدف برگزاری این جلسه، بررسی پروژه های عمرانی درحال اجرا در این سه شهرستان بود که وارد جزئیات پروژه ها شدیم. حدود ۲۰۰ پروژه در حال اجرا در این سه شهرستان وجود دارد؛ اگر این پروژه ها که در حوزه آب رسانی، گاز رسانی، مدرسه سازی، بهداشت و درمان و ورزش هستند به سرانجام برسند، رضایت مندی خوبی را در بین مردم این شهرستان ها خواهیم داشت.

ایزدپناه عنوان کرد: در جلسه امروز، بررسی این ۲۰۰ پروژه و مصوبات جلسه قبل انجام شد و یک زمان بندی برای اجرای پروژه ها تعیین کردیم و امیدوار هستیم که مدیران کل پای کار باشند و برابر این زمان بندی، بتوانند پروژه ها را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان پروژه های عمرانی معاون عمرانی استاندار خوزستان شهرستان ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم