Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@15:57:19 GMT

ارجاع ۳۰ واحد صنفی به تعزیرات در جهرم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۵۷۱۹

ارجاع ۳۰ واحد صنفی به تعزیرات در جهرم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز اتحاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم با اشاره به انجام بازرسی‌های ویژه با همکاری اتاق اصناف و تعزیزات در آستانه شب یلدا گفت: با اجرای گشت‌های ویژه یلدا، از حدود ۹۵ واحد صنفی مختلف بازرسی انجام شد.

این مقام مسئول گفت: واحد‌های بازرسی شده عموما از صنوف آجیل و خشکبار، میوه فروشی، قنادی و خبازی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در این اثنا، با ۳۰ واحد صنفی متخلف به دلیل گران فروشی، عدم درج قیمت و ارائه فاکتور و یا کم فروشی برخورد و پرونده تخلف آنان به تعزیرات ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم گفت: هدف این بازدید‌ها و بازرسی‌ها، بررسی وضعیت بازار، تنظیم قیمت‌ها و برخورد با متخلفان برای تعدیل سطح معیشت مردم است.

اتحاد گفت: امنیت غذایی جامعه برای ما بسیار مهم است، بنابراین در حال حاضر اولویت نظارت بر کالا‌هایی همچون میوه و تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار است و این طرح در مقاطع دیگر نیز به صورت پایش روزانه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده گران‌فروشی لبنیات یک فروشگاه لبنیاتی در این استان به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در خصوص چگونگی تشکیل این پرونده، گفت: بازرسان جهاد کشاورزی پس از کشف تخلف گران‌فروشی، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: هم استانی‌های ساکن در کرمانشاه می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6099600

دیگر خبرها

  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار