Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت سه شنبه شب در جلسه شورای اداری افزود: با توجه به اینکه قبل از سفر به هر شهرستان مشکلات و کمبود های آن با حضور فرماندار و مدیران محلی و استانی در جلسات مختلفی احصاء می شود، بر این اساس مشکلات شهرستان فردوس نیز از قبل کارشناسی و امروز تقریباً اغلب آنها اجابت شد.

وی تاکید کرد: در سفری دوره ای که حداکثر دو تا سه ماه آینده به فردوس انجام خواهد شد مصوبات جلسه امروز از مدیران بازخواست و باید پاسخ قانع کننده ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعت با اشاره به بازدید خود از چندین کارخانه و واحد تولیدی مشکل دار گفت: همه این واحدها از جمله کارخانه آرد زرین، پژوهشکده انار، کارخانه مفتول آلومینیوم و کارخانجات نساجی مشکل اعتباری داشتند که مصوب شد با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و برخی بانکهای عامل تسهیلات مورد نیاز آنها حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۱ تامین شود.

وی از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان جهت استخر ذخیره آب بلده و همین مقدار جهت مرمت و احیای قنوات، دو میلیارد تومان جهت تکمیل فضاهای مذهبی و گردشگری با اولویت مسجد جامع قدیم، ۲.۵ میلیارد تومان جهت پژوهشکده انار و کمک جهت تکمیل دو المان شهدای گمنام باغستان و اسلامیه به عنوان مهمترین مصوبات سفر به فردوس خبر داد.

حمید حلاج مقدم فرماندار فردوس نیز چالش کم آبی و لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان که حداقل از ۱۴ سال قبل شروع و به علت نبود اعتبار متوقف شده را از مهمترین مشکلات و خواسته ها برشمرد که باید چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام محمد شاکری امام جمعه فردوس نیز خواستار عدالت در توزیع اعتبارات، کم شدن فاصله بین مردم و مسئولان، تامین تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص و حل مشکلات دامداران شد.

مهدی علیپرست نیز با انتقاد از برخی بی مهری ها به فردوس پس از الحاق به خراسان جنوبی خواستار ارتقاء دانشکده پیراپزشکی به علوم پزشکی شد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت. همه باید دولت پای کار سیزدهم را کمک کنیم و از استاندار می خواهم تحت تاثیر سهم خواهی ها برای تصدی پست های مدیریتی استان قرار نگیرد و بر اساس کارآمدی نیروها افراد به کار گمارده شوند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی تاکید کرد: اشتغال چالش اساسی استان است و به عنوان نمونه ۷۰ پروانه بهره برداری در فردوس وجود دارد که باید اشتغال آفرینی داشته باشد ولی با مشکلات مختلفی مواجه هست.

کد خبر 5381324

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی جواد قناعت فردوس ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان کرمانشاه واکسن کرونا آتش سوزی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی