Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@07:02:47 GMT

آبگرفتگی خیابان‌های شادگان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۶۱۹۷

آبگرفتگی خیابان‌های شادگان برطرف شد

آفتاب‌‌نیوز :

امید صبری‌پور بیان کرد: در اجرای عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی ۴۰ دستگاه پمپ ثابت، پمپ بنزینی، کف کش برقی و چند دستگاه تانکر به کار گرفته شد.

وی افزود: عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها توسط ماموران خدماتی شهرداری شادگان و با استفاده از تجهیزات لازم در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و شهروندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه بیشتر مناطق این شهر بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شد گفت:چهار راه لاله و خیابان‌های منتهی به آن در مناطق مرکزی شهر شادگان که بیشترین آبگرفتگی را داشتند با تلاش ماموران خدمات شهری شهرداری و همچنین آبفا شادگان از روان‌آب تخلیه شد و عبور و مرور وسایل نقلیه شهروندان در حال انجام است.

وی افزود: بحران و حادثه، زمان و مکان مشخص ندارد و قصور در خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

شهردار شادگان نیز گفت: بارندگی باعث آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شادگان شد و ۵۰ نفر در قالب ۱۰ تیم عملیات تخلیه آبگرفتگی و روان آب‌ها را برعهده داشتند.

مرتضی زاهدی با اشاره به نصب هشت پمپ در هسته مرکزی این شهر بیان کرد: با توجه به بارش ۴۶ میلیمتری از روز گذشته، آبگرفتگی چهار راه لاله شهر شادگان به همت ماموران شهرداری و آب فاضلاب شهرستان برطرف شد.

وی ادامه داد: ۶ پمپ هشت اینچ در خیابان ولایت نیز برای دفع آب‌های سطحی و هدایت به رودخانه از سوی شهرداری شادگان نصب شد.

شادگان در جنوب خوزستان واقع است و مرکز آن ۷۰ کیلومتر با اهواز فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شادگان بارندگی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در خیابان لاله‌زار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • امدادرسانی به ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی طی ۴ روز