Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امین ابراهیمی با حضور در تمرین تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در جمع کادر فنی و بازیکنان بیان کرد:اکنون همه اعضای هیات مدیره شرکت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان، سرمربی، بازیکنان، کارگران زحمتکش شرکت و هواداران در کنار هم یکدل، همفکر و دنبال یک هدف هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه خود دانستم که در بین بازیکنان حاضر شوم افزود: همه ما امیدوار هستیم که بتوانیم روز‌های بزرگی را خلق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فولاد نیز با تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان به خاطر حمایت از تمامی تیم‌های باشگاه فولاد، انتخاب مدیرعامل شرکت فولاد به عنوان مرد سال فولاد ایران، و راهیابی تیم فوتبال فولاد به مرحله بعدی جام حذفی را تبریک گفت.

حمیدرضا گرشاسبی اظهار امیدواری کرد تا روند رو به رشد تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنان ادامه دار باشد.

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: امیدواریم که اعضای تیم فولاد با سختکوشی و تلاش بتوانند جوابگوی دغدغه‌های شرکت فولاد و هواداران باشند.

جواد نکونام افزود: تیم فولاد در مسیر خوبی قرار گرفته و کار خود را درست انجام می‌دهد البته ایراداتی داریم که به طور قطع در ادامه مسیر با حمایت، همدلی و پشتیبانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت، کارگران زحمتکش و هواداران برطرف خواهد شد.

در این دیدار، اعضای تیم فولاد پیراهن امضا شده تیم فوتبال فولاد را به مدیرعامل شرکت به مناسبت انتخابش به عنوان مرد سال فولاد ایران، اهدا کردند.

تیم فولاد اکنون با ۱۶ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فولاد خوزستان تیم فوتبال اعضای هیات مدیره تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری