Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به پیروزی این تیم در جام حذفی تاکید کرد: تعویض من برای ضربات پنالتی در دیدار برابر تراکتور با صلاحدید کادر فنی بود و به این تصمیم احترام می گذارم.

داود نوشی صوفیانی، سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان، در مورد بازی برابر تراکتور در جام حذفی که با پیروزی تیمش در ضربات پنالتی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی مهم و سختی را مقابل تراکتور داشتیم و در دیدای که دو تیم در وقت های قانونی موفق به گلزنی نشدند با اتفاقات خوبی که در ضربات پنالتی برای ما رخ داد، موفق شدیم تیم خوب تراکتور را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تیمش 10 روز قبل از این دیدار در چارچوب بازی‌های لیگ برتر موفق شده بود برابر تراکتور به پیروزی برسد و این بار این اتفاق در جام حذفی برای مس رخ داد، تصریح کرد: طبیعتا وقتی دو تیم در فاصله زمانی کم دو بار برابر هم به میدان بروند، با شناخت بهتری که از هم دارند، کارشان سخت‌تر می‌شود، ضمن این‌که در این دیدار تراکتور از امتیاز میزبانی برخوردار بود و این مساله هم یک مقدار کار  تیم ما را سخت‌تر کرده بود اما با تاکتیک‌هایی که کادر فنی به خصوص محمد ربیعی برای این دیدار به بچه‌ها توصیه کردند، توانستیم خواسته‌های کادر فنی را به نحو مطلوب در این دیدار پیاده کنیم.

دروازه‌بان مس رفسنجان در مورد کشیده شدن این بازی به جام حذفی و تعویضش قبل از زمان پنالتی‌ها به خبرنگار برنا گفت: برای هر دو تیم قابل پیش بینی بود که در نهایت بازی به پنالتی کشیده شود. من تا دقیقه 119 در ترکیب حضور داشتم و با صلاحدید کادر فنی برای پنالتی ها فایز الرشیدی به میدان رفت و خیلی خوشحالم در نهایت در ضیافت پنالتی‌ها بازیکنان ما موفق عمل کردند. در مورد تعویضم هم باید بگویم این مساله با نظر و صلاحدید کادر فنی انجام شد و به نظرشان احترام می گذارم. در پایان این پیروزی به نام ما و مجموعه مس رفسنجان به ثبت رسید و این مساله از هر اتفاق دیگری در این بازی مهم تر بود.

وی افزود: امسال تیم ما با هدف موفقیت در هر دو جام بسته شده و می توانیم از مسیر جام حذفی هم برای رسیدن به قهرمانی و سهمیه آسیایی استفاده بهینه‌ای داشته باشیم و طبیعتا تمرکز و نگاه ویژه‌ای روی این جام هم داریم و تلاش می کنیم در جام حذفی مسیرمان را تا قهرمانی ادامه دهیم.

نوشی صوفیانی در پایان در خصوص دیدار این هفته تیمش در لیگ برتر برابر نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی تیم خوب و منسجمی است که جزو تیم‌هایی است که نسبت به سال قبل شالکه‌اش را حفظ کرده و ما در این دیدار در خانه خودمان به میدان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را به کار می گیریم تا بتوانیم تیم خوب نساجی را شکست داده و با پیروزی این دیدار را به پایان برسانیم.

انتهای پیام// 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جام حذفی بازی های لیگ برنا لیگ برتر نساجی جام حذفی دروازه بان لیگ برتر نساجی تراکتور پیروزی پنالتی مس رفسنجان داود نوشی صوفیانی جام حذفی مس رفسنجان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور بر ذوب‌آهن فائق آمد و به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی راه یافت.

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر یک تی‌تی‌ها در ضربات پنالتی به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان تبریزی با این پیروزی به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی راه یافتند.

تراکتور یک (۳) ذوب آهن یک (۱)

مکان: ورزشگاه یادگارامام (ره)

زمان: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

ساعت ۱۸:۳۰

داور: امیر سامان سلطانی

کارت زرد: شجاع خلیل‌زاده، محمد قریشی، پویا مختاری

کارت قرمز: -

گل‌ها:

گل اول تراکتور (دقیقه ۴۶ توسط مهدی هاشم نژاد):

پاس بلند به درون محوطه جریمه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند وینگر تراکتور دروازه خالی را باز کرد و گل اول مسابقه به ثمر رسید.

گل اول ذوب آهن (دقیقه ۶۰ توسط محمد حسین اسلامی):

حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد که به درون محوطه نفوذ کند و با ضربه بغل پا دروازه این تیم را باز کند.

ترکیب:

تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز (سیامک نعمتی)، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین‌زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (ارسلان مطهری)

سرمربی: حمید مطهری

ذوب آهن:

پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجیر علیاری)، محسن آذرباد (فردین یوسفی)، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح (دانیال ایری)، مهردادرضایی (پویا مختاری) و محمدحسین اسلامی‌

سرمربی: محمد ربیعی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند