Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آسوشیتدپرس‏، سیزده مامور پلیس در تظاهرات خیابانی روز دوشنبه شب در آلمان در مخالفت با اعمال محدودیت‌های کرونایی در سراسر این کشور، زخمی شدند.

در شهر «روستوک» (ایالت مِکلنبورگ-فورپومِرن)، بیش از ده هزار معترض حضور داشتند و در ایالت «زاکسن» نیز برغم ممنوعیت تظاهرات، معترضان به خیابان‌ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر «شِوِرین»، مرکز ایالت «مکلنبورگ-فورپومرن» نیز هزاران نفر علیه اقدامات محدودکننده کرونایی دولت، به خیابان‌ها آمده بودند.

در این تظاهرات اعلام نشده و غیرمنتظره، حداقل فاصله (فیزیکی مورد نیاز) و استفاده از ماسک از سوی معترضان، مراعات نشد؛ ضمن آنکه بنا به اظهارات پلیس آلمان، سیزده مامور، زخمی شدند.

معترضان، به ممنوعیت تجمع بی اعتنایی می‌کردند و در حفظ نظم، از خود مقاومت نشان می‌دادند. یکی از ماموران به بیمارستان منتقل شده است. افزون بر این، سیزده شهروند نیز به علت حالت تهاجمی و حملات خود، دستگیر شدند. علیه ۱۳۱ نفر هم به علت نقض قوانین تجمع، اعلام جرم شد. معترضان با در دست گرفتن پلاکاردهایی، مخالفت خود را با الزام به واکسیناسیون عمومی نیز ابراز داشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو آلمان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی معترضان آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، شش سال قبل، چند تجمع در دانشگاه‌های مختلف تگزاس با سرکوب پلیس همراه شد پس از این اتفاقات، چهار سال قبل گَرِگ اَبِت فرماندار ایالت تگزاس یک قانون جدید را در این ایالت تصویب کرد.

قانونی که شش ماه قبل هم در جشن هفته آزادی بیان مورد حمایت جامعه دانشگاهی قرار گرفت.

اما اَبِت از هفته گذشته دپارتمان ایمنی عمومی را برای کمک به سرکوب اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستن مستقر کرد.

دانشجویان در دانشگاه‌های ایالتی که فرماندارش قانون آزادی بیان را تصویب کرده حالا با اسپری فلفل و ضرب و شتم از سوی پلیس مواجه‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب