Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن احمدپور در خصوص آخرین وضعیت روند آماده سازی ورزشگاه پارس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تنها مواردی که در راه آماده سازی ورزشگاه پارس باقی مانده همان بحث گیت های ورودی، سیستم صوتی و دوربین‌های مداربسته ورزشگاه است که در تعهد شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان است.

بیژن احمدپور افزود: با وجود آنکه ۱۰ روز پیش معاون شرکت توسعه و تجهیز از ورزشگاه پارس بازدید کرد و جلساتی نیز برای تسریع در روند تکمیل ورزشگاه برگزار کردیم اما متأسفانه تاکنون مزایده انتخاب پیمانکار نیز انجام نشده و شرکت توسعه و تجهیز در این زمینه کوتاهی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر فنی و مهندسی در ادامه بیان کرد: نصب گیت های ورودی، سیستم‌های صوتی و مداربسته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد که بر عهده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور قرار دارد و از حدود اختیارات ما در اداره ورزش و جوانان استان فارس خارج است که در صورت سرعت بخشیدن به روند انتخاب پیمانکار و تکمیل این نواقص، ورزشگاه آماده بهره برداری خواهد بود.

احمدپور در مورد وضعیت چمن و صحبت‌هایی که در محافل ورزشی و فضای مجازی مبنی بر زرد شدن چمن تازه کشت شده ورزشگاه پارس وجود دارد بیان کرد: چمن ورزشگاه کاملاً سبز و آماده استفاده است و هیچگونه مشکلی ندارد و این مطالبی که شنیده می‌شود شایعه‌ای بیش نیست.

به گزارش مهر، پس از صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر و لزوم داشتن یک ورزشگاه با کیفیت در شیراز برای میزبانی از مسابقات خانگی این تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ورزشگاه پارس بدلیل نواقص فنی همچون نبود گیت های ورودی و سیستم‌های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت بسیار پایین چمن آن، از تابستان گذشته در دست بازسازی و تعویض چمن قرار گرفت و بازی‌های نماینده فارس در لیگ برتر تاکنون در ورزشگاه حافظیه برگزار شده که چمن این ورزشگاه قدیمی نیز مورد انتقاد شدید بسیاری از مربیان لیگ برتری واقع شده است.

در آخرین مورد، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی خواستار برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در خارج از استان شد تا شاید مسئولان استان، این نقیصه بزرگ سخت افزاری فوتبال شیراز را جدی تر بگیرند.

کد خبر 5381156

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزشگاه ورزشگاه پارس شیراز شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا آتش سوزی ایلام شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد

شهردار شهرکرد با بیان این که وجود پیاده راه در شهر می‌تواند یک ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد کند، گفت: در کنار مسیر گردشگری فرهنگ و هنر پروژه پیاده راه شدن خیابان ملت در سال جاری شروع می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد حسین واحدیان امروز _سه شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه کمیته گردشگری شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: یکی از پارامتر های توسعه‌های پایدار هر شهر توجه به حوزه گرشگری است نحو مدیریت گردشگری نیازمند برنامه ریزی صحیح و دقیقی است که منجر به درآمد پایدار یا بلعکس تخریب اجتماعی فرهنگی و هزینه گزاف می‌شود.

وی با بیان این‌که در سالیان گذشته به موضوع گردشگری در بودجه شهرداری نگاه ویژه‌ای شده، افزود: در صورتی که ظرفیت های شهری معرفی شود ولی زیرساخت‌های گردشگری مناسبی وجود نداشته باشد نتیجه عکسی در جذب گردشگر به وجود می‌آید، در کنار معرفی شهرکرد باید زیر ساخت‌ها برای حضور مسافران مهیا شود.

شهردار شهرکرد گفت: در راستای تکمیل مسیر گردشگری فرهنگ و هنر به علاوه سازمان عمران باید دیگر سازمان‌ها هم پای کار بیایند.

واحدیان با بیان اینکه وجود پیاده راه در شهر می‌تواند یک ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد کند، ادامه داد: در کنار مسیر گردشگری فرهنگ و هنر پروژه پیاده راه شدن خیابان ملت در سال جاری شروع می‌شود و مردم در این خصوص سوالاتی دارند که باید این موضوع تبیین شود.

وی اضافه کرد: برای جهانی شدن شهرکرد شهر ملی نمد باید دستگاه‌های مختلف فرای شهرداری پای کار باشند

شهردار شهرکرد خاطر نشان کرد: از روز شهرکرد به عنوان یک ظرفیت گردشگری مناسبی برای حضور گردشگران باید استفاده شود و اقدامات موئثر جهت ملی شدن این روز باید عملی شود.

توسعه گردشگری، توسعه شهر را در پیش دارد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، در این جلسه اظهار کرد: با توسعه بخش گردشگری، جذب گردشگر و مسافر به استان و شهر شهرکرد موجب رونق بازار و توسعه سایر بخش‌ها می شود.

وی با بیان این‌که حوزه گردشگری و نمد در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد به صورت جدی دنبال می شود گفت: هم اکنون در این دو حوزه از کارشناسان مجرب و متخصص در حال فعالیت هستند که خوشبختانه چند سال گذشته در حوزه‌های گردشگری و نمد رشد خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران و معرفی شهرکرد به عنوان شهر ملی‌نمد به سایر استان‌های کشور یکی از اقدامات مثبت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بوده است.

ایازی تصریح کرد: اقدام مهمی که سال گذشته از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در بخش گردشگری صورت گرفته، مشخص شدن مسیر گردشگری است که از سقاخانه ارباب میرزا شروع و به کوی نمدمالان منتهی می‌شود.

کد خبر 749437

دیگر خبرها

  • تکمیل و توسعه تپه نور الشهدای شهرکرد در سال جاری
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد