Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، قدرت فلاح نژاد مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان اظهار داشت: ۳۴۰ وظیفه برای شهردار تعیین شده و در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری خدمات آن نسبت به سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه نیست.

او افزود: وظایف شهرداری‌ها خدمات رسانی متوازن در سطح شهر و مدیریت منابع با اولویت بندی بر اساس قانون مداری به دور از مسائل حاشیه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفت: طی دو سال گذشته در سطح استان کارهای خوبی در شهرداری‌ها از جمله تعیین تکلیف ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی به تأمین اجتماعی انجام شده است.

فلاح نژاد افزود: مجوز تأسیس پنج شهرداری جدید در سال جاری در سطح استان لرستان صادر شده یکی از آنها شهر تازه تأسیس «سراب حمام» پلدختر است.

او یادآور شد: نباید با عملکرد ناصواب فرصت‌هایی ایجاد شده را به تهدید تبدیل کرد کما اینکه مسئله‌ای که موجب نابسامانی در شهرداری‌های استان شد استخدام‌های غیر قانونی است که دولت جلوی آن را گرفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان بر اولویت قرار دادن پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تاکید کرد و افزود: شهرداری نهادی غیر دولتی است که برخلاف سایر دستگاه‌ها مدیریت آن تنها در حوزه هزینه نیست بلکه باید توان در آمد زایی مالی داشته باشد.

فلاح نژاد گفت: دولت با نگاه ویژه به شهرستان پلدختر پنج میلیارد تومان قیر برای کمک به شهرداری در نظر گرفته و با اضافه شدن سهم آورده شهرداری امید می‌رود شاهد آسفالت در سطوح مختلف معابر شهری باشیم.

او افزود: سرانه فضای سبز در پلدختر هشت متر است که در برابر ۱۵ متر فضای سبز استاندارد کم است و نیاز به توسعه دارد و مطالبه مردم است.

در این مراسم «صدیقه میری» به عنوان شهردار جدید پلدختر معرفی و از زحمات چهار ماه و ۱۵ روز «حبیب الله نصرتی» سرپرست شهرداری و «شرفی نصیری» شهردار سابق این شهر قدردانی شد.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است