Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسن زاده پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به فرهاد مجیدی بابت استفاده از بازیکنان جوان مقابل نود ارومیه حق می‌دهم و هر مربی دیگری هم بود همین کار را می‌کرد. اما اینکه تیم حتی با نفرات جدید مقابل حریفش خوب ظاهر نشد، بحث دیگری است که در جای خود باید به آن پرداخت. پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط فنی این تیم و سطح رضایتمندی از آن بیان داشت: معنی بعضی صحبت‌ها و نقدهای عجیب را نمی‌فهمم، اما به عنوان پیشکسوت از شرایط استقلال رضایت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور می‌شود از شرایط تیمی که شکست ناپذیر بوده و در بالای جدول است رضایت نداشت؟ اگر رضایت نداشته باشیم که بی انصافی است. وی افزود: البته همه تیم‌ها در همه جای دنیا نقاط ضعف و قوت دارند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. قطعاً تیم مجیدی همانطور که نقاط قوتی دارد، نقاط ضعفی هم دارد و وظیفه کادر فنی است که در تمرینات این نقاط ضعف را به نقطه قوت بدل کنند. پیشکسوتان هم می‌توانند اگر نقطه ضعفی مشاهده می‌کنند آن را یا مستقیم به کادر فنی منتقل کنند یا در قالب مصاحبه بیان کنند تا کادر فنی از آن استفاده کنند. حسن زاده بیان داشت: استقلال به اندازه کافی بدخواه دارد و کم نیستند کسانی که دوست ندارند این تیم موفق باشد و چوب لای چرخ آن می‌گذارند. پس پیشکسوتان نباید آب به آسیاب این افراد بریزند و در جبهه دشمنان قرار گیرند. ما می‌توانیم سهم مان را از کنار این تیم بودن حداقل با حمایت لفظی ادا نماییم. مدافع اسبق استقلال و تیم ملی در واکنش به صحبت‌های مجید صدری در خصوص استقلال در نشست خبری باشگاه پرسپولیس و بیان این موضوع که؛ «استقلال را به عنوان تیم نایب قهرمان پایتخت قبول دارم» بیان داشت: من بیش از ۳۵ سال است که در فوتبال هستم و برای دومین بار اسم آقای صدری را شنیدم. بار اول که اسم ایشان را شنیدم فکر کردم وکیل مدافع باشگاه گل گهر است و بعداً متوجه شدم مدیرعامل پرسپولیس است. بهرحال فردی که دو سه ماهه وارد فوتبال شده و هواداران تیمش هم قبولش ندارند، فکر می‌کند با صحبت کردن درباره استقلال و آوردن اسم این تیم بزرگ می‌شود و اسم در می‌کند. وی تاکید کرد: به آقای صدری توصیه می‌کنم از پیشکسوتان مدیریتی در پرسپولیس مشورت بگیرد تا برخی مسائل مدیریتی را یاد بگیرد. مدیریت کردن در پرسپولیس حرف زدن درباره استقلال نیست و راه و رسم دیگری دارد. شما هم اگر می‌خواهید برای هواداران تیم تان دلبری کنید راه‌های دیگری را امتحان کنید. چون این نوع بی اهانت کردن به تیمی با ۷۵ سال قدمت و کلکسیونی از افتخارات بین‌المللی، خودتان را کوچک می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس رضا حسن زاده سید مجید صدری لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، خبر فوت معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی، دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی و عروس ارشد امام (ره) منتشر شد.

آن طور که عصر ایران روایت کرده است؛ از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

او در خاطره ای دیگر که جماران منتشر کرده، درباره همسرش گفته بود؛« آقا مصطفی مثل بقیه آخوندها و روحانیون نبود و خیلی مدرن و امروزی بود و مثل برخی از روحانیون در خیلی از مسائل و موضوعات از جمله حجاب، سختگیری نمی‌کرد و به من نمی‌گفت این جوری رو بگیر و یا آن‌گونه که در میان زنان نجف، به‌خصوص زن‌های روحانیون متداول و متعارف بود، از من نمی‌خواست مثل آن‌ها پوشیه بزنم؛ ولی دیگران در این زمینه سختگیری می‌کردند و اگر بدون پوشیه بیرون می‌آمدیم، به امام خبر و گزارش می‌دادند. یادم هست یک روز که پوشیه‌ام را روی صورتم نینداخته بودم، یک روحانی دنبالم آمد و گفت پوشیه‌ات را روی صورتت بینداز، اما من اعتنا نکردم و به راهم ادامه دادم، ولی او دست بردار نبود و تا درب منزل مرا تعقیب کرد و به دنبالم آمد و خانه را شناسایی کرد و بعداً قضیه را به حاج آقا مصطفی گفت، اما حاج آقا مصطفی که اصلاً به این چیزها اعتقاد نداشت، به جای این که دل به دل او بدهد، چند تا بد و بیراه به او گفت. آقا مصطفی اصلاً از وضعیت نجف راضی نبود و می‌گفت اگر به خاطر امام نبود، در این‌جا نمی‌ماندم و به ایران برمی‌گشتم؛ البته جدا از وضعیت امام، خود ایشان هم اگر به ایران می‌آمد دستگیر می‌شد.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900022

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند