Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهایآتی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته کوزران با حداقل دمای ۲ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان و سومار با حداکثر ۱۵ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

وی گفت: دمای هوای کرمانشاه در این بازده زمانی را حداقل یک درجه و حداکثر ۱۲ درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند تا روز شنبه هفته آینده امواج ناپایداری از جو منطقه عبور می‌کنند و به تناوب سبب وزش باد، رشد ابر و بارش‌های پراکنده در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش‌ها غالبا در نیمه غربی استان خواهد بود و علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها در مناطق سردسیر هم به شکل برف دیده شود.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: تا اوایل هفته آینده تغییرات دما در سطح استان روند کاهشی خواهد داشت و در روز شنبه و یکشنبه کاهش دما برای استان محسوس خواهد بود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: دما کرمانشاه برف هواشناسی فارس فارس کرمانشاه سردی هوا برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته باران در صفی آباد دزفول ۷۸.۲  و شهر حسینیه اندیمشک ۷۳.۸ میلی متر   بارید.

محمد سبزه زاری افزود: این میزان در شهر‌های شوشتر ۶۱.۴، گتوند ۵۰، بهبهان ۳۷.۱ و لالی ۲۵.۴ میلی متر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در این مدت بارش باران در شهر‌های آغاجاری ۱۹.۹، هندیجان ۱۸.۳، اهواز ۱۵.۹، امیدیه ۱۴.۴ و بندر ماهشهر ۱۲ میلی متر بوده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بارش باران تا فردا در استان ادامه دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان 
  • بارش باران در مناطق مختلف استان ایلام
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده