Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سروش رنجبر» برای نخستین‌بار در تاریخ کشتی استان همدان عنوان قهرمانی کشتی فرنگی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با قهرمان کشتی کشور که با حضور تنی چند از ارکان هیئت کشتی استان همدان، مربی و خانواده رنجبر برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ‌سازی سروش برای کشتی استان همدان می‌تواند منشأ خیروبرکت برای جامعه کشتی خصوصاً فرنگی‌کاران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نام‌آورانی چون سروش، محمد سیاوشی، مهدی حاجیلویی، هادی وفایی پور و غیره نشان از پویایی و بالندگی کشتی استان همدان دارد، گفت: امروز باید همه با هم با هم‌افزایی و همچنین روحیه دادن به یکدیگر موجب اعتلای بیش‌ازپیش جایگاه ورزش استان خصوصاً کشتی شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه کشتی به همت بزرگان و پیش‌کسوتان روبه‌رشد است، گفت: خوشبختانه در کشتی فرنگی برای نخستین‌بار در استان همدان قهرمان‌پرور شده‌ایم لذا باید این مهم با تداوم تمرین‌های ذهنی در کنار تمرین‌های جسمی دنبال شود.

وی تصریح کرد: جایگاه کشتی و کشتی‌گیران استان همدان باید در میادین المپیک و جهانی به دنیا نشان داده شود لذا در این زمینه همه آنچه در توان داشته باشیم بکار می‌گیریم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید سیفی سروش رنجبر قهرمانی کشتی فرنگی کشور کشتی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی یکی از مهره‌های مورد علاقه اوسمار ویه‌راست که از زمان سرمربیگری او در نیم فصل دوم، جایگاه محکمی در ترکیب اصلی پیدا کرده است.

سروش فصل گذشته نیز در نیم فصل دوم و به خصوص بازی‌های پس از عید موتور محرک سرخ‌ها برای قهرمانی در لیگ و حذفی بود و تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تیمش داشت.

شماره هفت محبوب پرسپولیس حالا در فرمی ایده آل برای تیمش در اراک به میدان می‌رود و می‌تواند به عنوان بازیساز در غیاب عالیشاه نقش مهمی ایفا کند.

رفیعی تا کنون دو جام حذفی را با پرسپولیس فتح کرده و حالا در این فصل در پی کسب سومین قهرمانی خود در این جام است.

دیگر خبرها

  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین