Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد کردستان عنوان کرد: با کمک بانک ملی ۵۰ دستگاه تبلت برای نیازمندان خریداری شده که ارزش ریالی هر یک از این تبلت‌ها سه میلیون تومان است.

طئسی افزود: این تبلت‌ها در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده که فاقد گوشی هوشمند هستند در سطح ۱۰ شهرستان استان کردستان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از کلاس‌ها و آموزش دانش آموزان به صورت آنلاین و در فضای مجازی انجام می‌شود تعداد زیادی از خانواده‌ها توان خرید و تامین گوشی هوشمند برای فرزندان خود را ندارند.

مدیر کل کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، عنوان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات این نهاد در زمینه تهیه گوشی هوشمند برای این عزیزان به کمک تمامی مسئولان، بانک‌های عامل، خیران و سازمان‌ها و ادارات نیازمندیم.

یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی کردستان نیز عنوان کرد: با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش ۵۰ دانش آموز نیازمند و مستحق برای اهدای تبلت شناسایی شدند.

یوسف قیاسی ادامه داد: سال گذشته نیز از محل تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه این بانک برای یکصد دانش آموز و دانشجوی نیازمند گوشی هوشمند، تبلت و لب تاب خریداری شد.

او با بیان اینکه بانک ملی درکنار رسالت اقتصادی و خدمات بانکی که ارائه می‌دهد یک رسالت اجتماعی نیز دارد، ادامه داد: در این جهت سال گذشته از محل کمک‌های کارکنان و قرض الحسنه در قالب کمک‌های مومنانه و بسته‌های غذایی ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کردستانی کمک شد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی کردستان افزود: این بانک همچنین تاکنون نسبت به ساخت ۹ مدرسه در مناطق محروم استان کردستان اقدام کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد دانش آموزان نیازمند کردستان کمیته امداد گوشی هوشمند بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است