Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با حضور مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد. خبرگزاری میزان - مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با حضور مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

شهید ایرلو که در دفاع مقدس و دفاع از ایران نقش مهمی داشت از دیپلمات‌های باسابقه وزارت خارجه و کارشناس ارشد حوزه عربی و شبه‌جزیره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر فقید کشورمان در یمن همچنین پیش‌تر مسئول میز یمن در وزارت امور خارجه ایران پس از آغاز جنگ در سال ۲۰۱۵ در یمن، هماهنگ‌کننده کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به یمن پس از آغاز جنگ اعزام هواپیماهای کمک‌رسانی و کشتی نجات و پس از آن کمک‌رسانی با هماهنگی سازمان ملل و بوده است.

در کارنامه این شهید والامقام معاون دستیار ویژه وزیر خارجه در امور یمن در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ نیز وجود دارد. ایشان در دوره مسئولیت خود یکی از دیپلمات‌های فعال ایران در کشورهای منطقه بودند.

 

اخبار لحظه به لحظه را «میزان» بخوانید.

  آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ایرلو ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۳

مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن صبح امروز در گلزار شهدای شهرک شهید محلاتی تهران، با حضور مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

خانواده معزز شهید ایرلو، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه و دیگر مقامات کشوری و لشکری در این مراسم حضور دارند.

مردم ولایت مدار و اقشار مختلف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شهید ایرلو، سفیر مجاهد جمهوری اسلامی ایران را تا خانه ابدی مشایعت کردند.

پیکر شهید ایرلو در امام‌زاده صالح (ع) واقع در تجریش در جوار شهیدان والامقام و شهید دکتر محسن فخری‌زاده به خاک سپرده می‌شود.

 

برچسب ها: شهید حسین ایرلو سفیر ایران در یمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید حسین ایرلو سفیر ایران در یمن جمهوری اسلامی ایران کشوری و لشکری ایران در یمن مراسم تشییع شهید ایرلو ایرلو سفیر حسن ایرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه