Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:17:38 GMT

اعزام اتوبوس برای اعزام مسافران کرجی به تهران

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۷۳۰۱

اعزام اتوبوس برای اعزام مسافران کرجی به تهران

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه‌ای که امروز صبح در خط متروی کرج - تهران در ایستگاه چیتگر رخ داده، اظهار کرد: در این حادثه چند نفر مصدوم شدند که برخی از این مصدومان به بیمارستان منتقل و برخی در محل حادثه درمان شدند و در حال حاضر حال یک نفر از مصدومان وخیم است.

وی با بیان اینکه مسافران این حادثه اکثراً البرزی بودند، تصریح کرد: به دلیل ازدحام جمعیت در ایستگاه شهید سلطانی کرج توسط راهداری البرز، سپاه البرز، شهرداری کرج چند دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: اتوبوس‌های که در تهران به مردم خدمات می‌دهند از راهداری البرز و تهران به مترو اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خدمات‌دهی مترو تا ایستگاه وردآورد انجام و از وردآورد تا فلکه صادقیه اتوبوس‌ها جمعیت را جابه‌جا می‌کنند.

فلاح‌نژاد متذکر شد: این حادثه به دلیل ناهماهنگی ساعت قطارها رخ داده است.

کد خبر 5381447

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو کرج شهرداری کرج ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا آتش سوزی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اتوبان زنجان به تاکستان بعد از پل دولت آباد، ۲۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

بنابر اعلام اورژانس، ۲۱ نفر از مصدومان به مراکز درمانی جهت مداوا منتقل شدند.

دو نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

اورژانس کشور برای کمک به مصدومان حادثه، ۷ دستگاه آمبولانس اعزام کرد که زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه، یک دقیقه بعد از اعلام به اورژانس بود.

کد خبر 6091829 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟