Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@06:23:38 GMT

فحش‌های رکیک کالدرون در ویس جنجالی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۷۵۵۳

فحش‌های رکیک کالدرون در ویس جنجالی

سرپرست باشگاه پرسپولیس که به نظر می‌رسید از مصاحبه تلویزیونی گابریل کالدرون در برنامه فوتبال برتر شاکی و عصبانی به نظر می‌رسید، ادعای جالبی در مورد سرمربی آرژانتینی مطرح کرد و گفت: «برای کالدرون نوشته و التماس کردم تائیدیه بدهند اما شرمم می‌شود ویس کالدرون را پخش کنم. او به ما توهین می‌کرد.  به سمت خانم وکیل رفتیم و گفتیم که این ۴۵۰۰۰ هزار دلار ارسال شده است کاری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیلش گفت موکلش پادشاهش است و بدون اجازه اش نمی‌تواند کار را انجام دهد. از هر دری وارد شدیم. جنانی و کاظمی هم نتوانستند کاری انجام بدهند.»

شاید برای خیلی‌ها این پرسش پیش آمده باشد که مگر گابریل کالدرون چه گفته و چه وُیسی ارسال کرده که مجید صدری شرمش می‌شود آن را پخش کند؟

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد: «۴۵ هزار دلار آخر باقی مانده از طلب کالدرون واریز اما هنوز به حساب گابریل کادرون ننشسته بود. بنابراین مجید صدری شخصا تلاش کرد با سرمربی آرژانتینی ارتباط گرفت تا او را راضی کند تا به فیفا نامه زده و واریزپول را تأئید کند اما… مرد آرژانتینی وُیس توهین آمیزی فرستاد و حرف‌هایی زد که واقعا زشت و غیرقابل انتشار بوده است. کالدرون در این وُیس ایرانی‌ها را دروغگو خطاب کرده است. او استراماچونی سرمربی سابق استقلال را مثال زده و گفته است که باید همان رفتاری را می‌کرد که مربی ایتالیایی انجام داد. باید در نشست خبری صندلی پرت و به وزیر ورزش حمله می‌کرد تا حساب کار دست همه بیاید! کالدرون همچنین حرف‌های منشوری و فحش‌هایی داده که واقعا شگفت انگیز بوده است و در لابه لای این صحبت‌ها گفته است دو جام جهانی بوده و هیچ ایرانی کارنامه او را ندارد!»

البته گابریل کالدرون در برنامه فوتبال برتر خیلی آرام و مهربان حرف می‌زد و شباهتی به آن چیزی که سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شده نداشت اما جدای از منبع مورد نظر چند نفر از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس نیز تأیید کرده اند که گابریل کالدرون در این وُیس فحش‌های رکیک و حرف‌هایی ناشایست زده است که اصلا نمی‌توان آن را در رسانه‌ها تکرار کرد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

به نقل از ایرنا اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901134

دیگر خبرها

  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • شکار عکس جنجالی از زن بی‌حجاب در حین سخنرانی رئیسی
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟