Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با حضور مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد. خبرگزاری میزان - مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با حضور مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

شهید ایرلو که در دفاع مقدس و دفاع از ایران نقش مهمی داشت از دیپلمات‌های باسابقه وزارت خارجه و کارشناس ارشد حوزه عربی و شبه‌جزیره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر فقید کشورمان در یمن همچنین پیش‌تر مسئول میز یمن در وزارت امور خارجه ایران پس از آغاز جنگ در سال ۲۰۱۵ در یمن، هماهنگ‌کننده کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به یمن پس از آغاز جنگ اعزام هواپیماهای کمک‌رسانی و کشتی نجات و پس از آن کمک‌رسانی با هماهنگی سازمان ملل و بوده است.

در کارنامه این شهید والامقام معاون دستیار ویژه وزیر خارجه در امور یمن در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ نیز وجود دارد. ایشان در دوره مسئولیت خود یکی از دیپلمات‌های فعال ایران در کشورهای منطقه بودند.

 

                                                               اخبار لحظه به لحظه را «میزان» بخوانید.

وزیر خارجه: اعتراض خود را نسبت به تأخیر عربستان در انتقال شهید ایرلو به کنوانسیون‌های بین‌المللی اعلام می‌کنیم ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰

«حسین امیر عبداللهیان» روز گذشته در جریان مراسم تشییع شهید ایرلو در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه عربستان سعودی در انتقاد شهید به ایران تصمیم‌گیری کرده و برخی از دستگاه‌های اجرایی آن در این رابطه تعلل کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: بر اینکه اعتراض خود را در این رابطه بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی و به طور رسمی اعلام خواهیم کرد و این اقدام را انجام می‌دهیم.

وزیر خارجه: اعتراض خود را نسبت به تأخیر عربستان در انتقال شهید ایرلو به کنوانسیون‌های بین‌المللی اعلام می‌کنیم

حضور «ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در ایران در مراسم وداع با پیکر شهید ایرلو ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۶

«ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در ایران در مراسم وداع با پیکر شهید ایرلو حضور دارد.

تشییع پیکر شهید «حسن ایرلو» با حضور مقامات کشوری و لشکری ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۴ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ایرلو ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۳

مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر فقید جمهوری اسلامی ایران در یمن صبح امروز در گلزار شهدای شهرک شهید محلاتی تهران، با حضور مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

خانواده معزز شهید ایرلو، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه و دیگر مقامات کشوری و لشکری در این مراسم حضور دارند.

مردم ولایت مدار و اقشار مختلف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شهید ایرلو، سفیر مجاهد جمهوری اسلامی ایران را تا خانه ابدی مشایعت کردند.

پیکر شهید ایرلو در امام‌زاده صالح (ع) واقع در تجریش در جوار شهیدان والامقام و شهید دکتر محسن فخری‌زاده به خاک سپرده می‌شود.

 

برچسب ها: شهید حسین ایرلو سفیر ایران در یمن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید حسین ایرلو سفیر ایران در یمن جمهوری اسلامی ایران مراسم تشییع شهید کشوری و لشکری ایران در یمن شهید ایرلو ایرلو سفیر ۱۴۰۰ ۱۰ ۰۱ پیکر شهید حسن ایرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان

طرفداری| سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، فرید الدین نصریوف سفیر ازبکستان در ایران با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان از موزه افتخارات ورزشی سپاهان بازدید کرد. سفیر ازبکستان در جریان این بازدید که با همراهی مصطفی دولت‌یار مدیر دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان، اصلانی رئیس بخش کنسولی وزارت خارجه نمایندگی اصفهان و معاونت‌های فرهنگی و بین‌الملل باشگاه سپاهان انجام شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موزه به تمجید از این موزه و ورزشگاه نقش جهان پرداخت.

فرید الدین نصریوف همچنین در جلسه با مدیران و مسؤولان باشگاه سپاهان اعلام آمادگی کرد در آینده نزدیک زمینه عقد پیمان خواهرخواندگی بین باشگاه سپاهان و برخی باشگاه‌های ازبکستان را فراهم کند.
 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است