Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز چهارشنبه در بازدید فرماندار از پروژه‌های عمران شهری و فرهنگی شهر دوراهک افزود: عملیات اجرایی کتابخانه عمومی این شهر در سال ۹۰ آغاز شد اما اکنون فقط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از مطالبات جدی مردم بویژه جوانان و نوجوانان این شهر است.

وی اضافه کرد: در شهر دوراهک علاوه بر پروژه کتابخانه، پارک چهار هکتاری، جاده سلامت، دیواره حفاظتی دره ساریزه، ورودی و زیر گذر شرقی این شهر از جمله پروژه های نیمه تمام است که تکمیل آنها از مطالبات جدی مردم به شمار می رود و نیازمند نگاه ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی اظهارداشت: پروژه زیرسازی و آسفالت سه هزار و ۵۰۰ متر از معابر و خیابان‌های شهر دوراهک با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

فرماندار دیر گفت: هدف‌گذاری اقدامات در سطح شهرستان باید متناسب با ظرفیت و نیازمندی‌های مردم و با مطالعه دقیق برنامه‌ریزی و پیگیری شود.

یونس باربرز افزود: جذب سرمایه‌گذار از موضوع‌های کلیدی و بسیار مهم است و تنها راه برون رفت از مشکلاتی است که در کل شهرستان وجود دارد و مدیران باید با تأمین زیرساخت‌های لازم، زمینه تحقق این موضوع را در شهرستان فراهم کنند.

شهردار دوراهک گفت: موفقیت در مدیریت شهری مستلزم همکاری و همراهی دوسویه شورای شهر و شهرداری، کار و تلاش جهادی و تعامل با فرمانداری به عنوان نماینده دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

حسین محمدی بیان کرد: با توجه با مشکلات عدیده‌ای که شهرداری با آن مواجه است، امیدواریم با حمایت‌های فرمانداری و مسئولان فرادستی در استان بتوانیم بر این مشکلات فائق شویم و گام‌های مؤثری در جهت توسعه و آبادانی شهر برداریم.

شهردار دوراهک بر همدلی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه برای پیشرفت و توسعه دوراهک تاکید کرد و گفت: باید از مسائل حاشیه‌ای فاصله بگیریم و بدانیم که در فضای صفا و صمیمیت است که اتفاقات بزرگی می‌افتد و اعتمادی که امروز شکل گرفته زیربنای خوبی برای پیشرفت و آینده دوراهک است.

شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر کتابخانه ‌های عمومی کشور  پروژه ساختمانی دوراهک بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کتابخانه های عمومی کشور پروژه ساختمانی بوشهر کتابخانه های عمومی کشور پروژه ساختمانی دوراهک بندردیر شهر دوراهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود