Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@23:11:40 GMT

۲۰ مصدوم در حادثه برخورد دو قطار مسافربری مترو

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۷۷۶۸

۲۰ مصدوم در حادثه برخورد دو قطار مسافربری مترو

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در ساعت ۰۷:۴ صبح امروز یک مورد حادثه برخورد دو قطار مسافربری در خط مترو کرج به تهران نرسیده به چیتگر در ایستگاه چیتگر باهم برخورد می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مجتبی خالدی اظهار کرد: در ساعت ۰۷:۴ صبح امروز یک مورد حادثه برخورد دو قطار مسافربری در خط مترو کرج به تهران نرسیده به چیتگر در ایستگاه چیتگر باهم برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام ۱۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل خبر داد و گفت: اورژانس هوایی نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: همچنین این حادثه بیست مصدوم داشته است که ۹ نفر به صورت سرپایی در محل درمان و ۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. متأسفانه حال یک نفر نیز وخیم گزارش شده است.

به گفته خالدی همه مسافران از قطار تخلیه شدند و جای نگرانی برای شهروندان نیست.

اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 543626

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت