Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@17:50:59 GMT

لیست قیمت هتل های ساحلی کیش + عکس

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۷۸۱۹

جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پرمخاطب شناخته می شود و همه روزه مسافران بسیاری به این جزیره سفر می کنند. در فصل پاییز و زمستان به علت سرمایی که وجود دارد، مردم به دنبال مکانی برای سفر می گردند که از هوای معتدل و مناسبی برخوردار باشد که کیش یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

علاوه بر آب و هوای معتدل، کیش از امکانات رفاهی، تفریحی، جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری نیز برخوردار است که تمام نیاز افراد را برطرف می کند و می تواند یک سفر خاطره انگیز را برای مسافران رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار تمام امکاناتی که در کیش وجود دارد، اقامت در هتل های کیش از دیگر ویژگی های بارز این جزیره است. در ادامه قصد داریم شما را با برخی از هتل های زیبای کیش به همراه امکانات و جاذبه های نزدیک آن ها بیشتر آشنا کنیم، بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

اقامت در جزیره زیبای کیش

برای اقامت در کیش گزینه های بسیاری پیش روی شما وجود دارد؛ به طوری که می توانید با دست باز لوکس ترین هتل ها تا مقرون به صرفه ترین هتل را بسته به سلیقه خود انتخاب و با اقامتی راحت در آن ها، لذت سفر خود را دوچندان کنید.

اکثر هتل های جزیره کیش، در قسمت شرقی و شمال غربی جزیره قرار دارند و مسافت کمی با مکان های تفریحی و فروشگاه ها دارند؛ از این رو به راحتی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. این هتل ها از امکانات بسیاری برخوردارند که بعضا به عنوان خاص ترین هتل های ایران از آن ها یاد می شود.

هتل ترنج، هتل داریوش و هتل مارینا پارک جزو خاص ترین هتل های ساحلی این جزیره محسوب می شوند که از زیبایی و امکانات رفاهی بالایی برخوردارند. در این بخش شما را با هر آنچه که لازم است در مورد هتل های ساحلی کیش بدانید، آشنا می کنیم.

هتل ترنج کیش – اولین هتل دریایی ایران

یکی از زیبا ترین هتل های کیش، هتل ترنج نام دارد که لقب اولین هتل دریایی ایران را به همراه دارد. هتل 5 ستاره ترنج کیش از امکانت رفاهی بسیاری برخوردار است. با اقامت در سوئیت های دریایی آن، از هیاهوی شهر و مراکز خرید دور می شوید و می توانید مدتی را در میان آب های نیلگون خلیج فارس سپری کنید که حسی وصف ناپذیر را برای شما به ارمغان می آورد. هتل ترنج در دو فاز احداث شده که فاز اول بر روی آب قرار دارد و فاز دوم هتل ساحلی است که در 4 طبقه در حال احداث می باشد.

از دیگر مواردی که در زمینه هتل ترنج می توان به آن اشاره کرد این است که در ساخت هتل دریایی ترنج کیش از مصالح سازگار با محیط زیست استفاده و طبق اصول جهانی ساخته شده است؛ همین امر سبب شده تا این هتل در زمره بهترین و نام آشنا ترین هتل ها قرار بگیرد.

امکانات و اتاق های هتل ترنج کیش

این هتل دارای امکانات ویژه ای است که از شاخص ترین آن ها می توان به نمای زیبا از غروب خورشید و دریا، کف پوش شیشه ای داخل اتاق ها اشاره کرد که بسیار جذاب و آرامش بخش هستند. از طریق کف پوش های شیشه ای تعبیه شده در اتاق ها می توانید جنب و جوش ماهی ها و امواج دریا را زیر پای خود احساس کنید و از نزدیک تماشاگر آن ها باشید.

سوئیت های هتل ترنج به سه دسته کلی یعنی 40،65 و 120 متری تقسیم می شوند؛ هر یک از این سوئیت ها از دکوراسیون مدرن و چشم نوازی برخوردارند. سوئیت های این هتل دارای تراس می باشند که به واسطه آن می توانید در نزدیکی دریا بنشینید و از مناظر زیبا لذت ببرید.

قیمت هتل ترنج کیش بسته به نوع اتاق متفاوت هست. اتاق دوتخته، اتاق دوتخته رو به دریا، اتاق دوتخته رو به غروب، سوئیت رویال رو به دریا، سوئیت رویال ترنج، سوئیت رویال رو به غروب و سوئیت امپریال تمام سوئیت های هتل ترنج را شامل می شوند که حداقل قیمت با توجه به سوئیت مد نظر از 4.000.000 تومان آغاز می شود. لیست قیمت کامل در سایت هتل یار موجود هست.

هتل ترنج دارای امکاناتی چون مبلمان، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، میز تحریر و ... در سوئیت ها و به طور کلی رستوران بر روی دریا، کافی شاپ ساحلی، سالن ورزشی و ده ها امکانت ویژه دیگر می باشد که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

به عنوان نکته آخر در مورد هتل ترنج کیش می توان به این موضوع اشاره کرد که فاصله تمام جاذبه های گردشگری، فروشگاهی و فرودگاه تا هتل ترنج کیش چیزی حدود 10 الی 20 دقیقه می باشد.

سوئیت های زیبای روی آب هتل ترنج کیش

هتل داریوش کیش – با اصالت و معماری باستانی

هتل داریوش کیش یکی دیگر از هتل های لوکس جزیره محسوب می شود که از سال 1380 فعالیت خود را در عرصه هتلداری آغاز کرد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. در این هتل زیبا و با اصالت از معماری زیبای ایران باستان و تمدن اصیل ایرانی یعنی تخت جمشید، استفاده شده است؛ به طوری که می توانید شاه نقش و نگاره هایی از کاخ آپادانا را در سرتاسر هتل ببینید.

اتاق ها و سوئیت های هتل داریوش کیش

اتاق های هتل داریوش از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و به طبع قیمت متنوعی نسبت به امکانات و موقعیتشان دارند. سوئیت ها و اتاق های این مجموعه به طور کلی به: سوئیت دو نفره (دوبل) رو به دریا، سوئیت دو نفره (دوبل) رو به باغ، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به باغ، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به دریا، سوئیت استودیو، اتاق دو نفره استاندارد روبه باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، سوئیت رویال لوکس چهار تخته رو به دریا و سوئیت رویال لوکس چهار تخته رو به باغ تقسیم می شوند که هر یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارند.

حداقل قیمتی که برای یک شب اقامت در این هتل وجود دارد از 2.500.000 تومان آغاز می شود که سبب شده این هتل در زمره گران ترین هتل های کیش قرار بگیرد.

امکانات هتل داریوش کیش

این هتل از امکانات بروزی همچون روم سرویس 24 ساعته، صبحانه و ناهار در اتاق، کافی شاپ، استخر ویژه آقایان، اجاره ماشین بدون راننده، ترانسفر رایگان فرودگاهی، غواصی، ماساژ تایلندی پیت بال و ... برخوردار است که سبب شده این هتل به یکی از گران ترین هتل های کیش تبدیل شود.

از دیگر مزایای این هتل دسترسی آسان به مراکز گردشگری، تفریحی و فرودگاهی است که تنها چیزی حدود 5 الی 10 دقیقه زمان می برد.

هتل مارینا پارک کیش – برخورداری از تمام تفریحات آبی به صورت اختصاصی

به عنوان آخرین مورد از هتل های ساحلی کیش، می توانیم به هتل مارینا پارک اشاره کنیم. وقتی نام تفریحات آبی بر سر زبان ها می آید، مناسب ترین گزینه ای که وجود دارد، هتل مارینا پارک کیش است. این هتل با دارا بودن از 750 متر ساحل اختصاصی و امکانات ویژه ای چون غواصی، کلوپ ورزشی، جت اسکی و پارکی آبی بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند از تفریحات آبی لذت ببرند.

فضای داخلی یکی از اتاق های هتل مارینا پارک کیش

ویژگی اتاق ها و امکانات هتل مارینا پارک کیش

تمام اتاق های این هتل دارای منظره ای زیبا از خلیج همیشه فارس و پارک آبی این مجموعه می باشند؛ علاوه بر اتاق های آن دارای امکانات رفاهی ای چون، اینترنت رایگان، میز غذاخوری، میز تحریر، میز آرایش، تخت خواب ، مبلمان راحت و ... می باشند.

هزینه رزرو سوئیت در این هتل از مبلغ 2.500.000 تومان شروع می شود که بسته به نوع سوئیت انتخاب شده، این قیمت متغیر است. این هتل جزو لوکس ترین هتل ها با امکانات ویژه محسوب می شود؛ امکاناتی چون استخر، اسکله، سونا، پارک آبی، غواصی، قایق سواری ساحل اختصاصی، سرویس حمل و نقل رایگان از فرودگاه و ... بخشی از مزیت های هتل مارینا پارک کیش به حساب می آیند. همچنین، فاصله این هتل تا مراکزی مانند رستوران شاندیز، پارک دولفین ها و فرودگاه چیزی حدود 5 الی 10 دقیقه می باشد که به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

هتل های مقرون به صرفه در کیش

آیا تمام هتل های کیش از قیمت بالایی برخوردارند؟ در جزیره کیش علاوه بر هتل های لوکس و زیبا، اقامتگاه های دیگری نیز وجود دارند که از قیمت مناسب تری نسبت به سایر هتل ها برخوردارند و می توانید با هزینه پایین تری نسبت به هتل ترنج، داریوش و مارینا پارک در آن ها اقامت داشته باشید.

هتل لوتوس کیش، هتل لیلیوم، هتل سارا، هتل شایلی، هتل پارسیان، هتل آپارتمان تعطیلات،هتل آرامیس،هتل گامبرون، هتل جام جم،هتل گلدیس، هتل شباویز،هتل قائم،هتل آرامش،هتل سیمرغ و هتل پارمیدا برخی از هتل هایی هستند که از قیمت مناسبی برخوردار اند و می توانید اوقات خوشی را در آن ها سپری کنید.

رزرو آنلاین هتل های کیش

امروزه وب سایت ها و مراکز رزرواسیون بسیاری وجود دارند که به راحتی می توانید از طریق آن ها سوئیت و اتاق مورد نظر خودتان را رزرو کنید. اما همچنان هستند کسانی که در این گمان اند با مراجعه حضوری به هتل برای رزرو اتاق، می توانند از تخفیف بهره مند شوند و با قیمت پایین تری اتاق رزرو کنند!

این طرز فکر کاملا اشتباه است و نه تنها با مراجعه حضوری تخفیفی عاید شما نمی شود، بلکه شما را با معضلات بسیاری چون هدر رفت زمان و پر شدن اتاق در ایام تعطیل درگیر می کند. شما به راحتی در هر کجا که باشید می توانید از طریق مراجع رزرواسیون آنلاین و معتبر هتل یار، سوئیت مد نظر خود را در هر هتلی با تخفیف رزرو کنید.

همچنین با مراجعه به وب سایت های معتبر در حوزه رزرواسیون، می توانید از اطلاعات بیشتری در مورد آن هتل اعم از مشاهده تصاویر بخش های مختلف هتل، امکانات و ویژگی های هتل، مقایسه چند هتل با یکدیگر، آشنایی با قوانین هتل و نظرات کاربران مطلع شوید که کمک شایانی به انتخاب هتل مد نظر شما می کنند.

هتل یار یکی از برترین مراجع رزرواسیون آنلاین می باشد که تمام این امکانات را در جهت راحتی هرچه بیشتر متقاضیان قرار داده است تا با آرامش خاطر بتوانند سفری راحت و اقامتی لذت بخش را تجربه کنند. شما می توانید به مراجعه به صفحه هتل های کیش در وب سایت هتل یار، لیستی از قیمت تمام هتل های این جزیره را از گران ترین تا ارزان ترین به همراه تصاویر و اطلاعاتشان مشاهده کنید. همچنین، علاوه بر توضیحاتی که در زمینه رزرواسیون آنلاین داده شد، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هتل یار امکان کنسلی برای رزرو تمام هتل ها را قرار داده است و هیچ گونه هزینه ای بابت کنسلی از متقاضیان به نفع خود کسر نمی کند.

سخن پایانی...

در این مطلب به برخی از هتل های لوکس کیش اشاره شد؛ باید خاطر نشان کنیم که هتل های لوکس متعددی در این جزیره وجود دارد که ما تنها به توضیح 3 مورد از آن ها پرداختیم. نظر شما در زمینه هتل های کیش چیست؟ آیا تا به حال از امکانات هتل های کیش استفاده کرده اید؟ اگر شما جزو کسانی هستید که از مراجع رزرواسیون اقدام به رزرو هتل کرده اید، خوش حال می شویم که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع هتل یار

منبع: الف

کلیدواژه: هتل مارینا پارک کیش هتل داریوش کیش هتل های ساحلی ترین هتل هتل ترنج کیش هتل های لوکس هتل های کیش ترین هتل ها رو به دریا سوئیت ها اتاق دو دو نفره هتل یار اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا

تین نیوز

 اقتصاد دریایی در کشور هند نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی دارد. هند با دارا بودن سواحل طولانی و منابع غنی دریایی، از ظرفیت بالقوه ای برای توسعه اقتصاد دریایی برخوردار است. بنابراین، حوزه هایی مانند حمل ونقل دریایی، صنایع مرتبط با دریا، پرورش ماهی و توریسم ساحلی از جمله زمینه هایی هستند که می توانند به توسعه اقتصاد دریایی کشور هند کمک کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از کانال تلگرامی اندیشکده پیشرفت دریایی، با توجه به اهمیت رو به افزایش اقتصاد دریایی در کشور هند، دولت این کشور برنامه ها و استراتژی هایی را برای توسعه این حوزه به کار گرفته است. ایجاد بنادر و انجمن های تجاری دریایی، تشویق به سرمایه گذاری در صنایع مرتبط با دریا، توسعه فناوری های دریایی و ایجاد شرایط ملایم برای تجارت بین المللی از جمله اقداماتی هستند که دولت هند در راستای توسعه اقتصاد دریایی انجام داده است. این تدابیر منجر به ایجاد فرصت های شغلی، افزایش تولید، و ارتقاء رفاه اجتماعی در نواحی ساحلی و دریایی کشور هند خواهد شد.

 در این راستا، برنامه ساگارمالا یک برنامه توسعه بندری است که توسط دولت هند در سال ۲۰۱۵ با هدف تسریع رشد و توسعه اقتصادی با استفاده از پتانسیل ساحل های گسترده و آبراه های هند راه اندازی شد. این برنامه بر توسعه بنادر، تقویت اتصال بنادربه یکدیگر، بهبود زیرساخت های بندر و صنعتی سازی بندری تمرکز دارد. هدف این برنامه توسعه بخش دریایی کشور با استفاده از خط ساحلی هند به طول بیش از ۷۵۰۰ کیلومتر و شبکه گسترده بنادر و آبراه های داخلی است. این برنامه همچنین ترویج کشتیرانی به عنوان روش جایگزین حمل و نقل جاده ای، کاهش هزینه های لجستیک و افزایش رقابت پذیری بخش تولید کشور را در دستور کار خود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک