Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:06:34 GMT

امتحانات دانشجویان دکتری ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ حضوری است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۷۸۷۴

امتحانات دانشجویان دکتری ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ حضوری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، علی آدمی نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل از سرگیری تدریجی آموزش حضوری دانشگاه در نیمسال اول سال تحصیلی جاری، فقط کلاس‌ها و امتحانات دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هماهنگی‌های لازم جهت اسکان دانشجویان غیربومی این مقطع در خوابگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

امتحانات دانشجویان دکتری ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ حضوری برگزار می شود

آدمی با اشاره به بخشنامه مورخ وزارت علوم، تحقیقات و فناوی که تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری حضوری امتحانات را با توجه به شرایط واکسیناسیون دانشجویان و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته است، اعلام کرد: بر اساس تصمیمات دانشگاه و تدوین دستورالعمل از سرگیری تدریجی آموزش حضوری که به وزارت عتف نیز اطلاع داده شده، فقط امتحانات دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال ۱۳۹۹و۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود و امتحانات سایر دانشجویان به صورت مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به وصول بخشنامه‌های تسهیل گر شرایط کرونایی از سوی وزارت عتف، در صورت ابتلای دانشجو یا اعضای درجه یک خانواده به کرونا با ارائه مدارک و مستندات، یا قطعی اینترنت و در دسترس نبودن اینترنت در برخی مناطق کشور، درخواست حذف درس دانشجویان در کمیته غیبت‌ها یا کمیسیون موارد خاص دانشگاه با رویکرد حداکثری مساعدت بررسی و تصمیم‌گیری می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص همکاری این دانشگاه با دانشجویانی که بعد از شرایط کرونایی همچنان تمایل به ادامه آموزش مجاری دارند، گفت: چنانچه شرایط تغییر کند و در صورت بهبود اوضاع همه‌گیری کرونا، واکسیناسیون عمومی و ایجاد ایمنی قطعی در جامعه، با توجه به شیوه حضوری بودن آموزش در این دانشگاه‌، تلاش می کنیم کلاس‌ها و امتحانات در نیمسال‌های آینده به صورت حضوری برگزار شود. با این حال در شرایط خاص، دانشگاه مساعدت‌هایی را برای این دسته از دانشجویان در نظر خواهد گرفت.

آموزش مجازی بعد از بهبود اوضاع در شرایط خاص استفاده می شود

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و راه‌اندازی آموزش غیرحضوری و آنلاین در دانشگاه ها، بیان کرد: این بیماری فرصت مناسبی برای دانشگاه ها جهت استفاده از پتانسیل‌ها و روش های نوین آموزش مهیا کرد ولی با توجه به آیین‌نامه‌ها، آموزش در دانشگاه‌ علامه طباطبائی باید به صورت حضوری باشد. اما با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده برای آموزش مجازی در این دانشگاه، از این نوع آموزش به عنوان یک انتخاب و در شرایط خاص استفاده می شود.

کد خبر 5381464 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: امتحانات پایان ترم دانشگاه علامه طباطبایی خوابگاه های دانشجویی وحدت حوزه و دانشگاه امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان سنجش آزمون کارشناسی ارشد آموزش پزشکی دانشگاه های ایران لایحه بودجه 1401 دانشگاه امیرکبیر امتحانات دانشجویان صورت حضوری حضوری برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور امسال، اهمیت امتحانات نهایی نسبت به سال‌ های گذشته دوچندان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن زارعی امروز در همایش تبیین برگزاری امتحانات نهایی خردادماه 1403 که در مجتمع سلامت مشهد برگزار شد اظهارداشت: در این همایش فرایند و شیوه نامه برگزاری آزمون از مرحله طراحی، اجرا تا تصحیح مرور و به عوامل برگزاری ارائه شده است.

وی افزود: امسال یک میلیون و 800 هزار دانش‌ آموز در آزمون‌‌های نهایی شرکت خواهند کرد؛ برای برقراری عدالت آموزشی، امتحانات در دوره نهایی به‌ صورت الکترونیکی تصحیح می‌‌شود.

زارعی عنوان کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از 30 ام اردیبهشت ماه در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می‌ شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش گفت: 800 نفر از روسای حوزه های اجرایی، حوزه های تصحیح، حفاظت آزمون و اعضای ستادهای آزمون شهرستان ها، مناطق استان در این دوره یک روزه شرکت داشتند.

وی عنوان کرد: این همایش با حضور دست اندرکاران اجرایی امتحانات نهایی از 47 منطقه استان خراسان رضوی برگزار شد.

 زارعی افزود: با توجه به تاثیر 50 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور امسال، اهمیت امتحانات نهایی نسبت به سال‌ های گذشته دوچندان شده و به همین دلیل این همایش برپا شده است.

گفتنی است؛همایش تبیین برگزاری امتحانات نهایی امروز با حضور محسن زارعی معاون وزیر و رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش وزارت، جواد زارعی نژاد معاون مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سمیه ابراهیمی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، دیگر مسئولین و کارشناسان سنجش و حراست امتحانات برگزارشد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • ایستادن
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی