Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری روز چهارشنبه با بیان این خبر، افزود: همزمان با آغاز دهه بصیرت که از نهم دی ماه آغاز می‌شود و مناسبت‌های بزرگی همچون سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، استان قزوین میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: همزمان با تشییع سه شهید گمنام، ۲ شهید دوران دفاع مقدس، باب‌الله داوودی و صفرعلی فیض بیگدلی که به تازگی از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شده اند، بر دستان مردم شهید پرور استان قزوین تشییع و تدفین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیری افزود: از سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، دو شهید در لشکر ۱۶ زرهی قزوین و یک شهید نیز در روستای ولی آباد بوئین زهرا به خاک سپرده خواهند شد.
این مسئول ادامه داد: بنا به درخواست خانواده های شهدای تازه شناسایی شده، شهید باب اله داوودی در مزار شهدای شهر سگزآباد و شهید صفرعلی فیض بیگدلی در شهر اقبالیه به خاک سپرده خواهند شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: هم اکنون ۷۳ شهید گمنام در ۳۳ نقطه استان دفن هستند که در آینده نزدیک با تشییع و تدفین این سه شهید گمنام تعداد شهدای گمنام به ۷۶ نفر خواهد رسید.
پیری خاطر نشان کرد: امیدواریم با حضور اقشار مردم استان قزوین، در تاریخ ۱۶ و ۱۷ دی ماه، شاهد مراسم باشکوهی در استقبال از شهدای دوران دفاع مقدس باشیم.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس استان قزوین شهید گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس استان قزوین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس استان قزوین شهید گمنام دوران دفاع مقدس سه شهید گمنام استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع وتدفین پیکر شهید گمنام در کوهپایه کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر این شهید ١٩ ساله که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است با حضور پرشور مردم از روستای درب انارستان تشییع و در روستای سیمک کوهپایه به خاک سپرده شد.

این شهید یکی از دو شهید گمنامی است که ۱۳ اردیبهشت ماه برای تشییع و تدفین در منطقه سیمک کوهپایه و شهرستان رفسنجان وارد شهر کرمان شده بودند.

کد خبر 6096446

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع وتدفین پیکر شهید گمنام در کوهپایه کرمان