Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@14:04:52 GMT

تهران میزبان نشست بعدی آستانه شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۸۱۶۶

تهران میزبان نشست بعدی آستانه شد

به گزارش خبرگزاری تاس، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفت‌وگو با این خبرگزاری گفت، روسیه، ایران و ترکیه  توافق کرده‌اند نشست بعدی آستانه در فوریه و مارس ۲۰۲۲ در تهران برگزار شود که به شرایط  بیماری کرونا بستگی خواهد داشت.

خاجی ادامه داد: برای این نشست برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود را آماده می‌کنیم که خیلی زود در سال آینده آن را برگزار کنیم. اما در کل، توافق کرده‌ایم نشست را برگزار کنیم. به احتمال زیاد، بتوانیم این نشست را در فوریه یا مارس برگزار کنیم.

به گفته او، این موضوع در دستور کار مذاکرات آستانه در نورالسلطان بوده است و در بندی جداگانه در بیانیه نهایی این کشورهای ضامن صلح سوریه گنجانده خواهد شد.

این دیپلمات ارشد کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا این نشست پیش از نشست وزرای امور خارجه این کشورها برگزار خواهد شد یا نه، بیان کرد: بله، ما در این باره به توافق رسیده‌ایم. سال آینده خواهد بود. در ژانویه یا اوایل فوریه یک نشست وزیران خواهیم داشت و بعد نشست آستانه به دنبال آن برگزار خواهد شد.

خاجی همچنین گفت: نشست بعدی آستانه ظرف چند هفته پس از نشست ترکیه، ایران و روسیه برگزار خواهد شد.

پیش از این، روسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه در ۱ ژانویه ۲۰۲۰ نشستی مجازی درباره اوضاع سوریه داشتند و درباره نشستی حضوری در تهران در صورت بهبود شرایط بیماری همه‌گیر کرونا نیز صحبت کرده بودند.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1585107

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل می‌گیرد و ۲۲ پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.

مهدی طبیب‌زاده افزود: کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.

طبیب‌زاده گفت: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرد: دراین همایش برای اولین بار میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی هستیم.

دیگر خبرها

  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید