Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:55:46 GMT

متهمی که مربی آموزشی شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۸۵۲۹

متهمی که مربی آموزشی شد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی میرزابیگی سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان از صدور رای جایگزین حبس برای یک متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شده است.

 او افزود: متهم این پرونده به دلیل نگهداری ۱۴ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری درجه ۶ با احتساب و کسر بازداشت قبلی و نیز تحمل ۱۰ ضربه شلاق تعزیری درجه ۶ و پرداخت ۴۹ میلیون ریال جزای نقدی به نفع دولت محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد:  با توجه به اینکه متهم فاقد سابقه کیفری بوده و دارای تخصص و مهارت در رشته تاسیسات ساختمان است، حکم جایگزین حبس در قالب خدمات عمومی رایگان، برای او صادر شد.

میرزابیگی تصریح کرد: با توجه به مضرات کیفر سالب آزادی در خصوص مجرمین فاقد سابقه موثر و احراز تنبه ایشان در جلسه دادگاه و اعلام رضایت مکتوب نامبرده؛ وی به انجام ۲۵۰ ساعت خدمات عمومی رایگان جایگزین حبس محکوم شده است.

رییس شعبه ۱۰۱ محاکم کیفری دو کرمان اظهار کرد: متهم این پرونده به انجام ۲۵۰ ساعت و ارائه آموزش حرفه تاسیسات ساختمان به مددجویان حاضر در اردوگاه درمان اعتیاد ماده ۱۶ کرامت سپاه ثارالله محکوم شده است.

او تاکید کرد: این متهم موظف است به دلیل شاغل بودن، روزانه چهار ساعت به نحوی که به اداره امور زندگی شخصی و معیشت وی خلل وارد نگردد، ضمن هماهنگی مسئول مربوطه در نهاد پذیرنده خدمت حاضر شده و ارائه آموزش به گروه هدف کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگزین حبس تاسیسات محکوم شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود