Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:58:27 GMT

ردیف بودجه مجزا برای بانوان در نظر گرفته شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۸۵۴۶

ردیف بودجه مجزا برای بانوان در نظر گرفته شود

وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بازدید کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز(چهارشنبه) با حضور در ساختمان فدراسیون اتومبیلرانی با رییس و کارکنان فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد. 

 

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار نشستی را با رییس و نایب رییس آقایان و بانوان فدراسیون داشت و در جریان عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سجادی در این نشست از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به عنوان فدراسیونی که مخاطبین زیادی دارد یاد کرد و درخصوص همگانی کردن این رشته، جذب اقشار مختلف مردم و پیش‌بینی دسترسی همگان به امکانات فدراسیون به خصوص در بخش‌هایی که امکان دسترسی رده‌های سنی وجود دارد و بتوانند فعالیت داشته باشند تاکید کرد. 

 

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از این جلسه به موضوع آموزش پرداخت و اظهار کرد: آموزش‌ مستمر چه در سطح حرفه‌ای و چه در سطح همگانی باید با سازمان‌هایی که در این حوزه می‌توانند فعالیت داشته باشند ایجاد شود. این ارتباط می‌تواند با سازمان‌هایی مثل شهرداری‌ها و هلال احمر ادامه داشته باشد. 

 

او ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند ارتباط بین‌المللی خود را به ویژه با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس گسترش دهد تا در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی قابلیت‌های فنی را ارتقاء دهد و کسانی که علاقمند به فرهنگ ایرانی اسلامی هستند به کشور ما بیایند. 

 

 سجادی هم‌چنین در این دیدار به ایجاد زیرساخت‌های پایدار در فدراسیون اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلاتی که از گذشته در فدراسیون باقی مانده باید برطرف شود. 

 

وی با تاکید بر توسعه ورزش بانوان، گفت: باید به صورت مجزا ردیف مالی در فدراسیون برای رشد و توسعه ورزش بانوان چه در حوزه موتورسواری یا در حوزه اتومبیلرانی درنظر گرفته شود و در برنامه مدیریتی فدراسیون باشد.

 

هم‌چنین قرار شد جلسه‌ای با اعضای هیات رییسه فدراسیون در حضور سجادی برگزار شود و مشکلات به صورت تخصصی‌تر بررسی شود. 

با اعلام مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به‌زودی یک پروژه مهم با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان اتومبیل رانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان