Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌صفت معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان بیان کرد: روز گذشته همزمان با شب یلدا، ۱۸۰ سبد غذایی و بهداشتی در میان خانواده‌های بیماران سخت‌درمان توزیع شد.

او افزود: این سبد غذایی شامل برنج ایرانی، روغن، خرما، ماکارونی، سویا، آجیل، شیرینی، شکلات، گوشت گوسفندی، مرغ، رب، انار، سیب درختی زرد، سیب‌زمینی و ماسک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری با بیان اینکه ارزش هر سبد غذایی ۶۰۰ هزار تومان بود، افزود: در مجموع یک میلیارد و ۸۰ هزار ریال برای تهیه این سبد‌ها هزینه شده بود.

او ادامه داد: این طرح در قابل طعم مهربانی قرار دارد که همگی هزینه‌ها از سوی خیرین پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین سلامت سبدغذایی سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان