Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-09@14:32:21 GMT

هانسی فلیک: ما می توانیم جام جهانی را ببریم

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۸۹۱۶

هانسی فلیک در مورد علل جدایی اش از بایرن مونیخ صحبت کرده است

 هانسی فلیک پس از حواشی فراوان پس از جدایی از بایرن مونیخ، در سال 2021 هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گرفت.

به گزارش طرفداری، حال هانسی فلیک در مصاحبه با بیلد، در مورد علل جدایی از بایرن مونیخ، وضعیت و اهداف تیم ملی آلمان و برخی دیگر از موضوعات صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانسی فلیک در جواب سوال بهترین لحظه در سال 2021 گفت:

 از نظر ورزشی بسیار خوشحالم که می توانم با چنین کادر بزرگی در تیم ملی کار کنم. علاوه بر این من رابطه عالی و پر ار اعتماد با اولیور بیرهوف دارم. این برای من بسیار مهم است.

 غم انگیز ترین لحظه در سال 2021:

 خروج از بایرن مونیخ کمی غم انگیر بود. به من در آنجا فرصت بزرگی رسید و از این بابت سپاسگزارم. ما فوتبال جذابی بازی می کردم و موفق ترین دوره باشگاه را داشتیم. در آخر، این چیزی است که به باید خواهد ماند.

 چه چیزی در مورد جدایی شما از بایرن مونیخ ناراحت کننده بود:

 می دانم این بخشی از فوتبال است، اما چیزی که برای من ناراحت کننده بود، جدا شدن برخی از بازیکنان مهم از این تیم موفق بود که هم بستگی بسیار خاصی با یکدیگر داشتند. تیاگو که من از او به عنوان یک شخص و یک بازیکن بسیار قدردانی می کنم، ژروم بواتنگ و داوید آلابا در 2 سال گذشته به عنوان رهبران تیم نقش بسیار مهمی داشتند و بدون اینکه فراموش کنم خاوی مارتینز نیز بازیکن ارزشمندی بود. این تیم شخصیت بسیار خاصی داشت، آن ها همیشه آماده بودند تا در لحظات مهم حضور داشته باشند. وقتی چنین بازیکنانی و شخصی مانند هرمان گرلاند که نماد باشگاه هستند، از باشگاه جدا می شوند من نمی توانم نسبت به آن بی تفاوت بمانم.

 فلیک در مورد یوسوا کیمیش:

 چندین تلفنی صحبت کردیم. متاسفانه او در ماه نوامبر مبتلا به کرونا شد. با این حال من خوشحالم او تصمیم گرفت واکسن بزند. من مطمئنم که او از ماه مارس به میادین باز می گردد و نقش بسیار مهمی در تیم ملی خواهد داشت.

 در مورد شانس تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 قطر:

 ما می خواهیم به حداکثر موفقیت برسیم. این به شرایط و بازیکنانی که در اختیار داریم مربوط می شود. ما کیفیت فوق العاده ای در تیم داریم و همه خواهان موفقیت و کسب عناوین هستند. هنوز یک سال فرصت داریم و از آن باید برای پیشرفت بیشتر استفاده کنیم. بچه ها مشتاق شروع کار هستند و این به عنوان یک مربی مرا خاطر جمع می کند که بله ما می توانیم جام جهانی را ببریم! با این حال من نمی توانم هیچ قولی در اینباره بدهم اما می توانم تضمین کنم که ما تمام تلاشمان را می کنیم و از نهایت توانمان استفاده می کنیم.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! برترین های قرن با اردشیر لارودی: زوج دایی و پیوس فراموش نشدنی است ستاره ای که رباط پاره کرد و با تاکسی به بیمارستان رفت سویا - بارسلونا | چهار دریبل از سوی گاوی مقابل چهار دریبل از کل تیم سویا رئال مادرید به دنبال جذب پابلو سارابیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانسی فلیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی هری کین پس از حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی هیجان‌انگیز با برتری 2-1 مادریدی‌ها به پایان رسید. ناراحتی هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ در پایان این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • ناراحتی هری کین پس از حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • اسم فلیک را نیاورید، برای بایرن بزرگ افت دارد!‏
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • ادعای کریستین فالک؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟