Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه صبح امروز با تمرین دفاع مستحکم یگان‌های نیروی زمینی سپاه از سواحل و جزایر آغاز شد.

به گزارش مشرق، سومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه صبح امروز با محوریت مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه با تمرین دفاع مستحکم یگان‌های برگزیده این نیرو از سواحل و جزایر در جزیره لارک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله از رزمایش رزمندگان نیروی زمینی سپاه با بهره‌گیری از تسلیحات و ادوات جدید و استفاده از تاکتیک‌های نوین، سناریوهای محتمل آفندی و پدافندی را با موفقیت اجرا کردند.یگان‌های نیروی زمینی سپاه در این مرحله پس‌از اشراف اطلاعاتی از وضعیت دشمن، اهداف شناسایی‌شده را مورد آماج حملات سلاح‌های سنگین و نیمه‌سنگین قرار دادند.اجرای عملیات ضد هلی‌برن و دفاع چند لایه از جزایر با انجام تمرین‌های تخریب و انفجارات ، موانع سد کننده و پدافند هوایی علیه جنگنده‌های دشمن در شرایطی نسبتاً واقعی دنبال شد.

* تانک کرار در نیروی زمینی سپاه عملیاتی شد

در  سومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه تانک پیشرفته کرار (تی 72 ام ارتقا یافته) تحویل نیروی زمینی سپاه شد و برای نخستین‌بار در این رزمایش  عملیاتی شد.

تانک‌های کرار تحویل‌شده به نیروی زمینی سپاه، در حقیقت نمونه ارتقایافته تانک‌های تی72ام این نیرو هستند که توسط صنایع زرهی بنی‌هاشم وزارت دفاع ارتقا پیدا کرده‌اند و هم‌اکنون سایر تانک‌های تی72ام نزسا نیز برای ارتقا به وزارت دفاع تحویل شده‌اند.

تانک تحویل‌داده‌شده به نیروی زمینی سپاه به پوشش‌های خاصی برای مقابله با امواج حرارتی مجهز شده است و می‌تواند خود را از دید جست‌وجوگرهای حرارتی نیز پنهان کند، همچنین این تانک‌ها مجهز به سامانه‌های ناوبری GPS هستند.

علاوه بر این روی برجک تانک‌ تحویل‌داده به سپاه جایگاه نصب سیستم حفاظتی دفاع فعال برای مقابله با موشک‌ها و پرتابه‌های ضدزره است. این سیستم که از نوع سامانه‌های Soft Kile (مقابله نرم) است، در حال طی کردن مراحل نهایی تست خود است و پس از ارزیابی‌های نهایی روی برجک تانک نصب می‌شود. با نصب این سامانه تانک‌های تی72ام ارتقایافته نیروی زمینی سپاه قادر خواهند بود انواع پرتابه‌های ضدزره هدایت‌شونده را قبل از رسیدن از طریق اخلال روی سامانه‌های هدایت‌کننده موشک منحرف کنند و به این ترتیب این تانک‌ها ماندگاری بیشتری در صحنه رزم خواهند داشت.

 تمرین دفاع مستحکم یگان‌های نیروی زمینی سپاه از سواحل و جزایر

در ادامه سومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه با محوریت مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه با تمرین دفاع مستحکم یگان‌های برگزیده این نیرو از سواحل و جزایر در جزیره لارک برگزار شد. در این مرحله از رزمایش رزمندگان نیروی زمینی سپاه با بهره‌گیری از تسلیحات و ادوات جدید و استفاده از تاکتیک‌های نوین، سناریوهای محتمل آفندی و پدافندی را با موفقیت اجرا کردند.

یگان‌های نیروی زمینی سپاه در این مرحله پس‌از اشراف اطلاعاتی از وضعیت دشمن، اهداف شناسایی‌شده را مورد آماج حملات سلاح‌های سنگین و نیمه‌سنگین قرار دادند.بنابراین گزارش اجرای عملیات ضد هلی‌برن و دفاع چند لایه از جزایر با انجام تمرین‌های تخریب و انفجارات ، موانع سد کننده و پدافند هوایی علیه جنگنده‌های دشمن در شرایطی نسبتاً واقعی دنبال شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رزمایش پیامبراعظم تانک کرار نیروی زمینی سپاه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت یگان های نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی سپاه سواحل و جزایر ۱۷ سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!