Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانور هرس و کوتاه کردن شاخه های درختان به منظور حفظ ایمنی و مقاوم سازی شبکه توزیع برق به طور مستمر در شهرهای استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مانور هرس درختان در حریم شبکه های برق توسط نیروهای عملیاتی خط گرم امور تعمیرات بندرعباس با همکاری سازمان فضای سبز شهرداری بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مانور 101  اصله درخت که در حریم شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف قرار داشتند هرس شدند. این عملیات با هدف جلوگیری از ورود شاخه های درختان در محدوده خیابانها و معابر شهری و حفظ ایمنی شبکه ها اجرا شد.

مانور هرس و کوتاه کردن شاخه های  درختان به منظور حفظ ایمنی و مقاوم سازی شبکه توزیع برق به طور مستمر در شهرهای استان برگزار می شود. این عملیات با همکاری شهرداریها اجرا و درختانی که در حریم شبکه های توزیع برق هستند هرس و شاخه های آنها کوتاه می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا برق فضای سبز برق برق شهرداری فضای سبز برنا هرمزگان حریم شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان