Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام ترم زمستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی، اظهار کرد: آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی برگزار می‌شود، ثبت نام ترم زمستان در قالب آموزش‌های کوتاه مدت عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) با رعایت کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی در استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به فراگیران در قالب گروه های آموزشی متنوع هم‌چون پزشکی و سلامت، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، فرهنگ و هنر و کارآفرینی، تصریح کرد: فراگیران می‌توانند در هر یک از گروه های مذکور، دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، به صورت حضوری و مجازی آموزش ببینند که از طریق سامانه رویش به نشانی (https://chb.jdereg.ir) این دوره ها و مشخصات آنها، قابل دسترسی است.

رئیس جهاددانشگاهی استان افزود: بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی این نهاد به صورت مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب ایجاد شده که از طریق بستر مجازی قابل دسترسی هستند.

رضایی با اشاره به فروکش کردن کووید 19 در سطح استان و کشور، تأکید کرد: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان، در کنار برگزاری دوره های حضوری، همچنان دوره های آموزشی خود را با استفاده از زیرساخت های ایجاد شده به صورت آنلاین به تقاضای مخاطبان و متقاضیان برگزار می کند که در این کلاس ها، با توجه به زیرساخت پیشرفته ایجاد شده، امکان تعاملات دو طرفه بین مدرس و فراگیر و همچنین گرفتن بازخورد و نظارت بر نحوه برگزاری و محتوای کلاس وجود دارد.

رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش های مجازی (آنلاین) علاوه بر مزایای بسیار زیادی که در امر یادگیری و آموزش دارند؛ فرصت یادگیری را برای بسیاری از افرادی که قبلاً نمی توانستند در دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی شرکت کنند از جمله افراد مناطق دورافتاده و محروم؛ به شرط دسترسی به رایانه یا تلفن همراه و اینترنت پرسرعت فراهم کرده است.

وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی: زبان های خارجی (انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی، عربی، ترکی استانبولی)، آموزش بورس در سه سطح مقدماتی، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی، دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، کاشت و فرآوری زعفران، مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را پاسخ گویی به نیاز استان در حوزه اشتغال از طریق مهارت افزایی دانش آموختگان و افراد جویای کار برای ورود به بازار کار و صاحبان حرف و مشاغل گوناگون و ورود به دوره های تخصصی و تخصصی پیشرفته در این راستا برشمرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان با یادآوری این مطلب که امکان ثبت نام دوره ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فراهم است؛ بیان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات و ثبت نام بیشتر می‌توانند به سامانه رویش به نشانی https://chb.jdereg.ir و یا وب سایت  http://www.jchb.ir  مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل نمایند:

-  مرکز آموزش شماره 1 شهرکرد: بلوار شریعتی، خیابان شهید رجایی، پلاک 70    تلفن: 33398026

 - مرکز آموزش شماره 2 شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: 32242517

-  مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: 34221230 - 34235080

  - مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: 33225330

-  مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبروی داروخانه شبانه روزی، تلفن: 33527464

 - مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: 34446693

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری آموزش های کوتاه مدت دوره های آموزشی دانشگاهی استان صورت حضوری جهاد دانشگاهی مرکز آموزش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز اول وقت در ادارات اقامه شود

حجت‌الاسلام محمد کریمی در جمع دبیران نماز دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نماز اول وقت در ادارات اقامه شود، اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اقامه نماز اول وقت با جدیت رصد و پایش می‌شود و در این رابطه ساماندهی نمازخانه‌ها باید دستور کار باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، برگزاری دوره‌های تخصصی نماز را از مهمترین برنامه‌های این استان برای امسال عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در اولویت برگزاری این دوره‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید

افتتاح نمازخانه اتاق اصناف در شهرستان شهرکرد

وی اضافه کرد: شعار امسال ستاد اقامه نماز "آموزش همگانی نماز" است که در این رابطه تلاش داریم برای تمامی اقشار و گروه‌های جامعه این دوره‌ها را برگزار کنیم.

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین اقشار و گروه‌هایی که دوره‌های تخصصی نماز برای آن‌ها پیش‌بینی شده است کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آن هاست.

وی اضافه کرد: هریک از دستگاه‌های اجرایی که برای برگزاری دوره‌های تخصصی نماز اعلام آمادگی کند، استاد مربوطه به دستگاه اعزام می‌شود و از سوی دیگر می‌توان از ظرفیت مجتمع یاوران مهدی که در قم قرار دارد نیز در برای برگزاری دوره آموزشی بهره گرفت.

کریمی با اشاره به آغاز داوری‌های مربوط به تعیین دستگاه‌های برتر در حوزه اقامه نماز، اظهار کرد: توصیه می‌شود شهرستان‌ها هر چه سریع‌تر مستندات و مدارک خود را در سامانه "سجاده" بارگذاری کنند تا تلاش‌های آن‌ها در این حوزه دیده شود.

وی ادامه داد: امسال برای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی ۳۵ امتیاز در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری