Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بهترین شهردار بیرجند گفت : شهرداری طبق قانون ملزم به جمع‌آوری متکدیان است لذا با توجه به نیاز شهر، آغاز فصل سرما و تشدید آسیب‌های اجتماعی در این فصل، تمهیدات لازم برای شبانه‌روزی شدن مجتمع و راه‌اندازی گرمخانه اندیشیده شد تا گروه هدف پذیرش شوند.

او گفت: اگرچه به‌صورت سه شیفت خدمات ارائه می‌شود و هزینه‌ها بالاست، اما بودجه شبانه‌روزی شدن این محل از سوی شهرداری بیرجند تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بیرجند افزود: هر فردی که جزو گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه باشد اینجا پذیرش می‌شود و باید در حد امکان از این اشخاص پذیرایی شود.

او گفت: اعتمادسازی در جذب افراد به سوی مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی خوب بوده و آمار پذیرش از روز اول تاکنون به‌صورت تصاعدی بالا رفته است.

بهترین گفت:فضای بهداشتی با امکانات لازم در این مجتمع فراهم است و تاکنون ۲۵ نفر در مجتمع شبانه‌روزی شهرداری بیرجند پذیرش شده‌اند و به‌طور ثابت خدمات دریافت می‌کنند.

او گفت: این افراد از خدمات امدادی، بهداشتی و سه وعده غذای گرم بهره‌مند می‌شوند.

شهردار بیرجند گفت: شهرداری در راستای انجام وظایف قانونی خود درخصوص جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و افراد آسیب‌پذیر جامعه سال گذشته نسبت به بازسازی و ترمیم ساختمانی واقع در بوستان آزادی بیرجند با عنوان "مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری" اقدام کرد.

او گفت : این مجتمع شامل ۲ مجموعه مجزای جمع‌آوری متکدیان و گرمخانه است که با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان برای پذیرش افراد آسیب‌پذیر در ۲ طبقه با ۱۲ اتاق احداث شده است.

بهترین گفت: با فرهنگ‌سازی عمومی و نهادینه کردن کمک نکردن به متکدیان خیابانی به عنوان یک ضرورت اجتماعی می‌توانیم کمک شایانی به کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر داشته باشیم.

او گفت: به دنبال راه‌اندازی سایت بازیافت زباله هستیم و قطعا با ایجاد این سایت، زباله‌گرد‌ها نیز ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بیرجند آسیب های اجتماعی شبانه روزی او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳