Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  هادی ابراهیمی رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: در هشت ماه امسال ۱۴۸ متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ۱۱۷ نفر تسهیلات دریافت کرده اند.

 ابراهیمی  افزود: در حال حاضر ۹۰۰ خانوار با جمعیت یک هزار و ۷۴۵ نفر تحت حمایت کمیته امداد بخش رامند، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حل مشکلات معیشتی نیازمندان مستلزم ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای آنهاست از این رو تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های مختلف بستر استقلال معیشتی مددجویان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت امدادرسانی به نیازمندان یادآورشد: در میان مددجویان تحت حمایت افرادی هستند که توانایی کار ندارند از این رو از مردم نیکوکار می خواهیم کمک های خود با مراجعه به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* اهداء کنند تا برای نیازمندان همین منطقه صرف شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه