Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد حمزه زاده روز چهارشنبه در مراسم اعطای پروانه فعالیت موزه «هنرهای مفهومی» در تبریز افزود: فعالیت مجموعه‌های خصوصی، یکی از جذاب‌ترین ظرفیت‌های گردشگری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مجوز موزه هنرهای مفهومی در تبریز به نام ناصر بخشی صادر شده است و یقیناً فعالیت آن در راستای جلب رضایت گردشگران نقش بسزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه زاده اظهار کرد: مدیریت، ساماندهی و صدور مجوز برای مجموعه‌ داران خصوصی موجب معرفی و ارتقاء سطح کیفی و کمی مجموعه‌ داری در کشور می شود.

به گزارش ایرنا، هنر مفهومی یا کانسپچوآل آرت (Conceptual art) گونه‌ای از هنرهای تجسمی است که در آن مفهوم یا ایده موجود در اثر، بر زیبایی‌شناسی معمول و مواد به‌کار رفته برای خلق آن اولویت دارد. در هنر مفهومی ایده با مفهوم مهم‌ترین جنبه کار است.

در استان بیش از چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی بیش از ۲۰ موزه تحت مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان وجود دارد.

در این استان همچنین دهها مجموعه دار بخش خصوصی در حوزه های مختلف فعالیت می کنند که شهرت بعضی از آنها جهانی است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز میراث فرهنگی موزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز میراث فرهنگی آذربایجان شرقی تبریز میراث فرهنگی موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد