Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع شهید حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن که صبح امروز (چهارشنبه) در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، گفت: نزدیک ۴۳ سال است که جبهه حق با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بر جبهه شیطان و استکبار حمله کرده و این در حالی است که به واسطه وجود حاکمان نالایق بر کشورمان فکر کردند انقلاب اسلامی ایران تداوم نخواهد داشت؛ اما دو ماه دیگر ۴۳ سالگی این انقلاب را جشن می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چرا این مدت جبهه حق با سرعت رو به جلو حرکت کرده و سرعت آن را حتی با سال‌های نزدیک هم نمی‌شود مقایسه کرد؛ چه اتفاقی روی داده است؟ آیا توانمندی‌های مادی باعث چنین موضوعی شده است؟

سردار فدوی اظهار کرد: این در حالی است که ما از نظر توانمندی مادی قابل مقایسه با دشمنان نیستیم ولی با این حال از نظر نتایج موفق بودیم، چون خداوند فرموده چنانچه به دستورات من توجه کنید، نمی‌گذارم در بن‌بست بمانید و روزی را می‌رسانم؛ آیا روندی را که الان با آن مواجه هستیم غیر از این را نشان‌می دهد؟

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: بیش از ۷ سال است که نفس انقلاب اسلامی به یمن رسیده است و جایی که همانند جنگ تحمیلی، تمام جبهه استکبار در آنجا حضور دارند، جبهه استکبار در برابر مقاومت مردم یمن مستاصل شده و التماس می‌کنند تا بلکه با آبرومندی از آنجا خارج شوند.

وی افزود: در چنین شرایطی وقتی سفیر ایران به واسطه ابتلا به کرونا بیمار شده بود در انتقال سفیر ایران به بیمارستان اخلال ایجاد کردند و نگذاشتند تا روند درمان وی سریع آغاز شود و این در شرایطی است که جبهه استکبار در یمن در حال شکست مفتضحانه قرار دارند.

سردار فدوی با بیان اینکه یمن علیرغم آنکه در محاصره است اما به پیروزی رسیده، تصریح کرد: ما باید از دین و انقلاب اسلامی مواظبت کنیم و تلاش‌های خود را صرف کنیم تا همچنان در حزب خدا باقی بمانیم چون خداوند است که نتایج را مشخص می کند؛ در این ۴۲ سالی که از عمر انقلاب اسلامی در ایران می‌گذرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید براینکه محاصره جهانی یمن اجازه تردد به سفرا هم نمی‌دهد، ادامه داد: دلدادگان انقلاب اسلامی با اخلاص و تا جایی که جان دهند، به مثابه مرکز انقلاب اسلامی پای کار هستند چراکه مطمئن هستند وعده خداوند در حمایت از پیروان خود محقق می‌شود و البته این را هم می‌دانند که شهدا در بلندترین و معتبرترین جایگاه قرار دارند.

وی عنوان کرد: فرزندان شهید ایرلو راه پدرشان را ادامه خواهند داد و ما همه دلدادگان انقلاب اسلامی هم می‌دانیم که باید تکالیف خود را در برابر انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

کد خبر 5381620 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن ایرلو ویروس کرونا سردار فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین امیرعبداللهیان حسن ایرلو مجلس شورای اسلامی سازمان همکاری اسلامی جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه افغانستان وزارت امور خارجه ایران سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسین امیر عبداللهیان مذاکرات وین محمد مخبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت