Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:43:12 GMT

توزیع ۴۶۰ بسته یلدایی بین نیازمندان «درمیان»

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۹۴۷۶

توزیع ۴۶۰ بسته یلدایی بین نیازمندان «درمیان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شب یلدا بلندترین شب سال و بهانه‌ای است برای دور هم جمع شدن خانواده‌ها و پذیرایی از مهمانان با میوه و آجیل مخصوص این شب بلند سال اما در حال حاضر که شرایط اقتصادی سخت است و ویروس منحوس کرونا بسیاری از مشاغل را تعطیل و شرایط زندگی را برای خانواده‌های نیازمند سخت کرده، بسیج و سپاه مانند همیشه پای کار آمده و با تأمین میوه برای خانواده‌های نیازمند شب یلدا را برایشان خاطره‌انگیز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیجیان شهرستان درمیان در اقدامی بسیار زیبا و پسندانه با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند این شهرستان با جمع‌آوری کمک‌های مالی اقدام به تأمین میوه شب یلدا برای خانواده‌های نیازمند این شهرستان مرزی کردند. 

«محمدعلی بشیری» فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: با همکاری بسیجیان شهرستان درمیان ۴۶۰ بسته میوه به مناسبت شب یلدا تأمین شد که بین خانواده‌های نیازمند شهرستان درمیان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد بسته ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: این اقدام در راستای کمک مؤمنانه بوده و نیازمندان شهرستان توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان خاطرنشان کرد: بسته‌های تهیه شده همزمان با شب یلدا بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/۶۹۰۵۲/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بشیری فرمانده سپاه درمیان شب یلدا توزیع میوه خراسان جنوبی بسیج و سپاه خانواده های نیازمند شهرستان درمیان شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

عباس علی آبادی  با اشاره به موضوع واردات اتوبوس و کشنده، گفت: امروز در تولید کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی نیستیم بلکه نیازمند تأمین هزینه‌ها و زمان هستیم اما گاهی به بهانه تأمین مالی و گاهی به بهانه اینکه فوری نیاز داریم، واردات صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چگونه باید جلوی بهانه‌جویی‌ها را گرفت، تاکید کرد: به هر حال هر بار به دنبال بهانه هستند تا راهی پیدا کنند و به منفعت برسند.

وزیر صمت ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهانه‌های مهم این است که تأمین کنندگان خارجی مایل به تأمین مالی هستند، بنابراین ما باید این بهانه‌ها را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تأمین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا با این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم.

علی آبادی عنوان کرد: یکی دیگر از بهانه‌ها این است که گاهی اعلام می‌کنند تعداد زیادی دستگاه آن هم به صورت فوری نیاز دارند؛ در حالی که اگر این موضوع را از قبل به تولیدکننده بگوییم تولیدکننده هم نسبت به تولید محصول مذکور اقدام می‌کند.

وی گفت: متأسفانه این مساله وجود دارد اما به هر حال ما به دنبال رفع آنها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم