Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:15:19 GMT

رعایت پروتکل‌ها در مدارس ابتدایی بیشتر شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۹۵۳۲

رعایت پروتکل‌ها در مدارس ابتدایی بیشتر شود

ایسنا/ایلام فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان ایلام در نشست این قرارگاه با تقدیر از کارگروه رسانه ای کرونا در خصوص فرهنگسازی و فعالیت در این حوزه خواستار توجه و نظارت بیشتری برای رعایت پرتکل ها و فرهنگ سازی در مدارس و دانش آموزان خصوصا دوره ابتدای شد و بر نظارت بیشتر در خصوص رعایت پرتکل های بهداشتی در پایانه ی مرز مهران تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «جهانگیر رستم زاد »  در نشست قرارگاه مقابله با کرونا،   اظهار کرد:  کارگروه رسانه فعالیت و بحث های خوبی دارد و در خصوص فرهنگسازی در جامعه و حوزه ی رسانه های استان خصوصا در فضای مجازی اقدامات خوبی صورت داده است  که جای تقدیر دارد و فرمانداران در جهت حضور در این کارگروه و پاسخ به سوالات فعالان همکاری ها را افزایش دهند و در کارگروه رسانه نیز حضور یابند و به سوالات مطرح شده پاسخ دهند
وی با اشاره به فرهنگسازی کارگروه رسانه در حوزه ی مخاطبان خود افزود: برای فرهنگسازی در بین عامه مردم نیز می بایست صدا و سیما ورود بیشتری داشته باشد و نسبت به رعایت پرتکل ها با توجه به ورود سویه جدیدی ویروس کرونا به کشور تأکیدات بیشتری داشته و فرهنگسازی بیشتری در جامعه صورت گیرد.
معاون استاندار ایلام  با تأکید بر نظارت بیشتر در خصوص رعایت پرتکل های بهداشتی در مدارس استان خاطر نشان کرد: در مدارس حتما نسبت به فرهنگ سازی و مراقبت از دانش آموزان و تجمع آنان خصوصا در بحث مدارس ابتدایی نظارت بیشتری صورت گرفته و حتما با خود دانش آموزان و اولیاء آنان صحبت شود و همچنین از ورود افرادی که اعلامی در این خصوص دارند به مدارس جلوگیری شود.
رستم‌زاد بیشترین ضرر و زیان ناشی از همه  گیری کرونا و ایجاد پیک های کرونا را متوجه بازاریان و اصناف بیان کرد و بر رعایت پرتکل ها و جلوگیری از ایجاد پیک های جدید در جامعه تأکید کرد.
وی بر ضرورت نظارت بر مرز مهران برای جلوگیری از ورود بیشتر سویه جدید ویروس کرونا (امیکرون) تأکید کرد و بیان داشت:  رعایت پرتکل ها در بازارچه مرزی مهران و پایانه شهید سلیمانی باید بیشتر صورت گیرد و نظارت کامل در این خصوص انجام شود و در صورت عدم رعایت پرتکل ها باید به سرعت برخورد شود و در بخش تخلیه و بارگیری بازارچه ها رعایت پرتکل ها بسیار پایین است و باید نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام رعایت پرتکل ها کارگروه رسانه نظارت بیشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: اجرای طرح گشت مشترک این سازمان با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد از تاکسی‌های سطح شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان اظهار کرد: به درخواست اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به اجرای طرح گشت مشترک با سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد، امروز اولین بازدید طرح فوق انجام شد.

وی افزود: در این بازدید که توسط اکیپ گشت اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد و بازرسان سازمان صورت پذیرفت، بازدید و سرکشی از تعدادی از تاکسی‌های گردشی سطح شهر، تاکسی‌های خط میدان دانش- چالشتر و تاکسی‌های مستقر در ترمینال سامان بازرسی به عمل آمد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: این طرح به صورت مستمر و طی بازرسی از نحوه اخذ کرایه‌ها به استناد مصوبه نرخ کرایه اجرایی در سال ۱۴۰۳ و الزام نصب برچسب نرخ‌نامه در تاکسی‌ها و الزام وجود دستگاه کارت‌خوان در تاکسی, به‌صورت مشترک بین دستگاه‌های مذکور در ماه‌های آتی انجام می‌گیرد.

کد خبر 749752

دیگر خبرها

  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت