Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه برگزاری هفدهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه دکترین تاکتیکی خود را متناسب با تهدیدات جدید به روز رسانی کرده ایم گفت: مسیر دکترین تاکتیکی ما تغییر کرده و تاکتیک‌ها متناسب با صحنه‌های عملیاتی و تهدیدات، ظرفیت و قابلیت انعطاف و تغییر پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش سپاه نیوز؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه هفدهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) را رزمایشی مشترک و ترکیبی که بر اساس تقویم رزمایش‌های سالیانه در حال اجرا است توصیف و تصریح کرد: ما به عنوان پاسدار انقلاب باید همواره خود را متناسب با برآورد دشمن آماده نگه داریم.

سردار پاکپور به ارتقای توانمندی‌های پهپادی نیروی زمینی سپاه اشاره کرد و گفت: ما فناوری تولید و تکثیر پهپادی را به دست آورده و بومی کرده‌ایم.

وی افزود: پهپاد‌های تهاجمی و رزمی ما می‌توانند هر نقطه‌ای را که نیاز باشد مورد هدف قرار دهند، به طوری که با این ابزار و طی شدن روند بلوغ و تجهیز این پرنده ها، هدف گیری و انهدام هر هدفی امکان‌پذیر شده است.

سردار پاکپور در ادامه اظهار داشت: ما با تلاش متخصصان صنایع دفاع و سازمان‌های جهاد خودکفایی به توانمندی موشک‌های نقطه زن مجهز شده ایم که در همین رزمایش نیز بخشی از این توانمندی عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: فناوری‌های جنگ الکترونیک ما نسبت به گذشته تحول بسیار خوبی هم در ابعاد کمی و هم ابعاد کیفی پیدا کرده است.

سردار پاکپور همچنین خاطرنشان کرد: در حوزه زرهی روی ارتقای سیستم کنترل آتش تانک‌ها کار کرده ایم و تانک‌های ما قادر هستند در فواصل چند کیلومتری هم با دقت، اهداف خود را مورد اصابت قرار دهند و سیستم کنترل آتش تانک‌های تی ۷۲ ما به تانک تی ۹۰ ارتقا پیدا کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان از کوتاه کردن و به حداقل رساندن زمان واکنش سریع نیرو‌های مخصوص در عملیات خبر داد و گفت: نیروی زمینی سپاه امروز در کوتاه‌ترین زمان، نیروی واکنش سریع خود را به منطقه عملیاتی انتقال داده و به اجرای عملیات می‌پردازد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی سپاه رزمایش پیامبر اعظم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود