Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار عبدالله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از میزبانی مردم استان از پیکرهای پاک و مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا که به تازگی تفحص شدند در ایام فاطمیه در چهار شهر استان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی افزود: پیکر پاک این شهدا شنبه یازدهم دی وارد استان می‌شود و در ۱۷ محور و ۲۲ شهرستان از رامسر تا گلوگاه مورد استقبال و تشییع مردم شهیدپرور قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه برنامه استقبال و تشییع از شهدا در شهرهای استان در طول هفته ادامه خواهد داشت، بیان کرد: پیکرهای مطهر شهدا پس از استقبال و تشییع در شهرهای استان، جهت مراسم وداع و تشییع تحویل سپاه نواحی ساری، نکا، بهشهر و جویبار می‌شود.

ملکی از برگزاری مراسم وداع استانی در شامگاه دوشنبه سیزدهم دی همزمان با شام شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در ساری خبر داد و اضافه کرد: همچنین مراسم وداع شهرستانی شامگاه چهارشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در چهار شهرستان ساری، نکا، جویبار و بهشهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: پیکر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهراء سلام الله علیها همزمان با سراسر کشور در ۶ نقطه استان؛ شهر لاریم جویبار، دانشکده امام محمد باقر علیه السلام ساری،  پارک شهدای گمنام و نیروگاه شهید سلیمی نکا و بخش بیشه بنه عشرستاق بهشهر و بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به این ۶ شهید گمنام دفاع مقدس متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران مازندران شهدای گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان