Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزایده الکترونیک ۲۵۳ اموال منقول این سازمان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت اوایل دی ماه سالجاری برگزارخواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده الکترونیک ۲۵۳ اموال منقول این سازمان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت اوایل دی ماه سالجاری برگزارخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ خواهد بود.

بر این اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

جهت دریافت اطلاعات فهرست کالا‌ها و شرایط و همچنین رویت کالا‌های مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک دولت به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می‌باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:


۱-شرکت کنندگان در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.


۲-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق صورت می‌پذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.


۳-ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ امکان پذیر است.

۴-داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.


۵-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.

۶-بازدید از کالا‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.

۷-پیشنهاد می‌گردد باتوجه به تنوع کالا‌های مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.

۸-پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شود.

۹-شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می‌توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ انتخاب و ثبت نمایند.

لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمی‌باشد.

۱۰-متقـاضیان محترم می‌توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: رئیس سازمان اموال تملیکی: استقبال از حراج امروز اموال تملیکی با هزار و ۱۳۰ پارتی کالا بی‌نظیر بود

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اموال تملیکی وزارت اقتصاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اموال تملیکی وزارت اقتصاد مزایده الکترونیک الکترونیک دولت اموال تملیکی مورخ ۱۴۰۰ ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر جمعه با حضور در شهر لواسان از مرکز آموزش عمومی انتخابات تمام الکترونیک در لواسان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

این مسئول گفت: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در مراکزی به دست اندرکاران آموزش داده می‌شود، که از این مراکز و نحوه اجرای آن بازدید شد.

کد خبر 6095845

دیگر خبرها

  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟