Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی حسینی دبیر جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» و مدیرگروه تلویزیونی شاهد در حکمی مینا آتشی را به سمت مسئول روابط عمومی اولین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند شما در عرصه فرهنگ و هنر، جنابعالی را به عنوان مسوول روابط عمومی نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر منصوب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک دانش، تجربه و درایت شما منجر به برگزاری شایسته این جشنواره، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

آرزوی توفیقات روزافزون در خدمت به فرهنگ و هنراین مرز و بوم را برایتان از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سید مرتضی حسینی دبیر جشنواره»

نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر از ۵ تا ۱۰ اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5381695 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره موسیقی نوای مهر موسیقی ایرانی سرود نماهنگ روابط عمومی شب یلدا موسیقی ایرانی تئاتر ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی نقاشی سینمای مستند حوزه هنری نمایشگاه نقاشی شبکه مستند سیما سازمان سینمایی قاسم سلیمانی تئاتر شهر کارگردان تئاتر جشنواره ملی موسیقی نوای مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر