Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته ویژه برنامه ترکیبی «انار» به مناسبت شب یلدا مهمان خانه مخاطبان شبکه پنج سیما شد.

دکور برنامه انار برخلاف دکور‌های روتین یلدایی ترکیبی از فضای سنتی  با نماد‌های یلدا بود. عوامل برنامه عمارت حوض‌خانه حوالی لاله زار تهران را برای لوکیشن شب یلدا انتخاب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدمت این عمارت به دوره قاجار برمی‌گردد. سال ۹۴ سازمان زیباسازی تهران آن را خریداری کرد و اجرای برنامه یلدا در این لوکیشن، فضای متفاوتی برای مخاطبان رقم زد.

عمارت حوض‌خانه طهران فضایی کاملاً سنتی و قدیمی دارد. مهمان‌های برنامه انار دور کرسی قدیمی جمع شده بودند و این به انتقال حس و حال شب یلدا به مخاطب کمک بیشتری می‌کرد. استفاده از رنگ‌های گرم مثل قرمز و نارنجی به تأثیرگذاری چشم نوازی هرچه بیشتر دکور برنامه کمک می‌کرد.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی حسن نظری و با اجرای مصطفی امامی و همراهی علی مسعودی و حمیدرضا حافظ شجری به مدت ۲ شب  روی آنتن شبکه پنج رفت.

ویژه برنامه انار همراه با  گپ و گفتی متفاوت با حضور هنرمندان تلویزیون و سینما و خوانندگان بود و  مخاطبان شاهد اجرای ترانه‌های شاد ملی و بومی با حضور خوانندگان کشورمان ایران، فضایی شاد و ماندگار  بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شب گذشته در پشت صحنه برنامه انار حضور پیدا کردیم و با عوامل برنامه به گفتگو نشستیم. نظری تهیه‌کننده ویژه برنامه انار گفت: در طراحی دکور برنامه از ظرفیت‌های عمارت اتحادیه یا همان خانه طهران استفاده شد و سعی کردیم به دلیل وضعیت اقتصادی مردم خیلی سفره پر زرق و برقی نچینیم و ساده برگزارش کنیم.

وی افزود: در محتوای برنامه هم سعی شد به جای گفتگو بیشتر به خاطره‌گویی و بازی‌های سنتی و قدیمی بپردازیم که لحظات شادی برای مخاطب‌ها ساخته شود. اتاق کرسی را طراحی کردیم که فضای نوستالژیک شب یلدایی بیشتر به چشم بیاید و حس بهتری به مخاطب‌ها بدهد.

نظری عنوان کرد: حضور در عمارت اتحادیه با هماهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد. برنامه دو دکور داشت. یکی دکور اتاق کرسی که بیشتر برای خاطره‌گویی و بازی بود و یکی دکور گفتگو که برای پلاتو و گفتگو در نظر گرفته شده بود.

در بخش ابتدایی برنامه انار مصطفی امامی مهمان را فردی نترس معرفی کرد و گفت گاهی اوقات از او می‌ترسیم که تیغ تیز در نقد داریم و برای امثال ما الگو هستند.  مهمان اول ویژه برنامه انار محمد دلاوری به همراه دختر و پسرش بود.

دلاوری گفت: با این توضیحات خودم هم از خودم ترسیدم. امشب شب با صفایی است. ببخشید. من آمدم وسط شادی شما همیشه دوست دارم عامل شادی و خوشحالی مردم باشم.

بعد از بخش آیتم شب یلدایی مصطفی امامی به همراه دلاوری و خانواده اش در لوکیشن داخل عمارت کنار علی مشهدی و جعفر شجره رفتند و گفتگو را آنجا ادامه دادند.

علی مشهدی خاطره جالبی از محمد دلاوری تعریف کرد و گفت: شنیدم که گفتند کم حرف هستند؛ اما ما در یک سفر ۹ روزه کنار هم بودیم و اصلاً آدم کم حرفی نبودند و به جایی رسیدیم که یکی از دوستان گفتند علی جان شما صحبت کنید ببینیم می‌توانی صحبت کنی! چون اجازه نمی داد من حرف بزنم (خنده)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

علی مسعودی (معروف به مشهدی) کارگردان و نویسنده سریال‌های تلویزیونی همچنین درباره حضورش در این برنامه گفت: برنامه انار شب یلدا تجربه متفاوتی برای من بود. خاطرات گذشته برای من تداعی شد و دلتنگ پدر و مادر هستم. در چنین شبی همه فامیل بدون هیچ تجمل‌گرایی دور هم جمع می‌شدیم. هر خانواده‌ای میوه و شیرینی خانه خودش را می آورد و جمع خیلی خوب بود..

مسعوی درباره کار هنری اخیر خود هم گفت: در حال نگارش یک سریال طنز هستم. با توجه به شرایط جامعه باید خوراکی به مردم بدهیم تا حال دلش خوب شود.

گزارش و گفت‌وگو از الهام قبادی    انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی رسانه ملی ویژه برنامه انار شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند