Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@14:03:34 GMT

فیلم/ توصیف شهید ایرلو از زبان سفیر یمن

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۰۳۹۰

‍‍‍‍‍‍

سفیر یمن در ایران: هنگامی که سفرا از یمن فرار می‌کردند ایرلو کنار مردم یمن ماند؛ گمان نمی‌کردم روزی بیاید که در تشییع این مرد بزرگ شرکت کنم.

دریافت 7 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت شهید ایرلو سفیر ایران در یمن سفیر یمن در ایران وزارت خارجه یمن ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آژانس فرانس پرس، پس از آنکه مسکو اعلام کرد که یک شرکت تابعه شرکت گرمایشی ایتالیایی با نام «آریستون» (Ariston Thermo Group) را تحت «مدیریت موقت» غول انرژی دولتی خود یعنی «گازپروم» قرار می دهد، رم امروز شنبه سفیر مسکو را احضار کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا در رسانه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) خود در این ارتباط نوشت: دولت ایتالیا درخواست شفاف‌ سازی درباره موضوع ملی شدن شرکت گرمایشی ایتالیایی «آریستون» را دارد.

این مقام ایتالیا در ادامه اضافه کرد که از مقام ارشد وزارت خارجه کشورش خواسته است تا سفیر روسیه را احضار کند.

وی اضافه کرد: به وزارت خارجه دستور دادم تا سفیر روسیه را احضار کند. رم خواستار شفاف‌ سازی درباره موضوع ملی شدن گروه آریستون است که با بروکسل و آلمان نیز همکاری می‌ کند.

وی گفت که پیشتر با سفارت ایتالیا در مسکو پس از تصمیم برای انتقال مالکیت شرکت به مدیریت موقت گازپروم تماس گرفته و این اقدام را غیر منتظره توصیف کرده است.

کد خبر 6090323

دیگر خبرها

  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان