Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@06:33:49 GMT

آخرین مهلت ثبت نام وام های دانشجویی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۰۷۰۲

آخرین مهلت ثبت نام وام های دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ امروز چهارشنبه اول دی ماه پایان می‌یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد. ناطقان: مسعود گنجی  با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی گفت: مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از طریق پورتال صندوق رفاه دانشجویان که از چهارم آبان ماه جاری آغاز شده بود، امروز چهارشنبه اول دی ماه پایان می‌یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی ادامه داد: بر اساس آمار روز گذشته بیش از ۱۳۰ هزار دانشجو برای دریافت انواع وام‌های دانشجویی ثبت نام کرده‌اند، اگر سازمان برنامه و بودجه تخصیص صندوق را به صورت کامل ارائه دهد، ما نیز به صورت ۱۰۰ درصدی تمام متقاضیان واجد شرایط وام‌های دانشجویی را پوشش خواهیم داد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلیِ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دولتی، پیام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و غیردولتی و آزاد اسلامی می‌توانند پس از مطالعه شرایط و ضوابط دریافت وام‌ها در آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی، جهت ثبت درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه اقدام کنند.

پیش از این رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم عنوان کرده بود: دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره شیوع کرونا و دانش آموختگانی که در دوره این بیماری به زمان تعیین وضعیت بدهی تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه دانشجویان رسیده و دفترچه اقساط دریافت ننموده باشند امکان اضافه شدن دو نیم سال تحصیلی به سنوات مجاز تعیین وضعیت بدهی برای ایشان لحاظ خواهد شد.

طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ «وام تحصیلی» برای دانشجویان مجرد در همه مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هر نیمسال بود که با مصوبه جدید به یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و برای دانشجویان متأهل (دو برابر دانشجویان مجرد) به مبلغ ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

همچنین «وام ودیعه مسکن متاهلی» که برای همه مقاطع تحصیلی یک بار در طول هر مقطع تحصیلی پرداخت می‌شود، در شهر تهران ۲۵ میلیون تومان، در کلان شهرها ۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که این مبالغ نیز با ۳۰ درصد افزایش به ترتیب در تهران به ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در کلان شهرها به ۲۶ میلیون تومان و در سایر شهرها به ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

در سال تحصیلی جدید «وام شهریه» برای دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه‌های مختلف دولتی، پیام نور، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، و جامع علمی کاربردی در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و دکتری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.
منبع: مهر برچسب ها: ثبت نام ، دانشجویی ، وزارت علوم ، دی ماه ، صندوق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام دانشجویی وزارت علوم دی ماه صندوق مهلت ثبت نام وام های دانشجویی میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صندوق رفاه دانشجویان میلیون تومان سال تحصیلی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند