Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف محموله‌های دارو و دامی در نوار مرزی هنگ‌های بانه و مریوان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج  از کشف محموله‌های دارو انسانی و دامی در نوار مرزی هنگ‌های بانه و مریوان خبر داد و اظهار داشت: مرزبانان در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق در هنگ‌های مرزی بانه و مریوان با مجموعه اقدامات اطلاعاتی، محموله داروهای قاچاق و غیرمجاز را کشف و مانع خروج غیرقانونی آن از کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان در دو عملیات جداگانه 381 هزار و 161 عدد قرص، دارو و آمپول انسانی، 29هزار و 210 عدد تجهیزات پزشکی، 15 لیتر محلول استریل و 29 کیلوگرم پودر دامپزشکی قاچاق را در کردستان کشف کردند.

محموله بزرگ "طلای قاچاق" در نوار مرزی استان کردستان کشف شدطرح جمع آوری واکسن و داروی قاچاق در استان گیلان اجرا می‌شود

فرمانده مرزبانی استان کردستان از تلاش جهت شناسایی و بازداشت قاچاقچیان خبر داد و گفت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته توسط کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است.

سپهری تصریح کرد: مرزبانان مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاء‌های مرزی و بحث انسداد مرز را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله دارو در زابل