Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:52:08 GMT

بازار با وحدت رویه و انسجام، کنترل و رصد شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۰۷۵۱

بازار با وحدت رویه و انسجام، کنترل و رصد شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی تنظیم بازار که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: تأمین کالاهای اساسی و کنترل بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این جلسه مطالب مهمی مطرح شد و تصمیماتی در خصوص نظارت بر قیمت‌ها، روند توزیع و انبار کالاها گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأمین نیازهای اساسی مردم مهمترین دغدغه ما در بازار است

عبداللهی گفت: در این راستا جلسه قرارگاه تأمین امنیت غذایی استان، جلسه استانی ستاد تنظیم بازار و جلسه کمیسیون اقدام مشترک با هدف ایجاد هماهنگی بین تمامی مسئولان مربوطه برای کنترل بازار تشکیل شد.

وی افزود: تأکیدات لازم برای کنترل بازار را داشتیم و از سوی دیگر باید به نیازهای مردم توجه جدی شود.
عبداللهی گفت: همچنین برای تمرکز در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در خصوص تنظیم بازار، رئیس تعزیرات حکومتی استان بعنوان سخنگوی ویژه انتخاب شد.

از هم اکنون برای بازار شب عید و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی داریم

وی افزود: پیش بینی‌ها برای تأمین مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم برای مناسبت‌هایی همچون ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان از هم اکنون در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اکنون هیچ گونه کمبودی به لحاظ تأمین کالاهای اساسی مردم در بازار البرز وجود ندارد و ثبات حاکم است، بنابراین باید برای حفاظت از این شرایط با جدیت در میدان باشیم.

استاندار البرز گفت: تمامی مسئولان استان باید با وحدت رویه، انسجام و اشراف کامل بر موضوعات نسبت به کنترل و رصد بازار برنامه ریزی و اقدام کنند.

عبداللهی افزود: اتاق اصناف البرز نیز باید برای اقناع سازی صنوف جهت عدم افزایش خودسرانه قیمت‌ها بپردازد و برای تحقق اهداف تنظیم بازار همراهی کند.

کد خبر 5381803

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز نظارت و بازرسی ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا بارش برف گرگان آتش سوزی کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های لرستان، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمتگزار است.

وی خطاب به فرمانداران، تصریح کرد: شما مسئول به‌کارگیری بدنه دولت و ایجاد اتحاد به‌ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعهٔ یک وزارت هستید.

استاندار لرستان، اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت‌خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت، عنوان کرد: وزارت‌خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به‌عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار لرستان، ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت، گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال‌کردن و پیشرفت روستاها تأکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقای خرد اقتصادی در روستاها بر پایه داشتن برنامه جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه‌نشینی شهری را کمتر خواهد کرد.

استاندار لرستان، به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره کرد و گفت: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

کد خبر 6088239

دیگر خبرها

  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است